-
Atskaite par viesnīcu
Nr. | Chapter | Page. |
1. | VIESNĪCAS UN RESTORĀNA “TAVERNA DE LA SAL” RAKSTUROJUMS | 3 |
1.1. | Uzņēmuma veids, lielums, sniegto pakalpojumu veidi un apjoms, vieta tirgū | 3 |
1.2. | Uzņēmuma darbības un galveno finanšu rādītāju raksturojums | 4 |
2. | UZŅĒMUMA PAKALPOJUMI UN TO NODROŠINĀŠANA KLIENTIEM | 6 |
2.1. | Uzņēmuma pamatfunkciju nodrošināšanai nepieciešamie resursi un to izmantošana | 6 |
2.2. | Uzņēmuma pakalpojumu, to specifikas un kvalitātes novērtējums | 7 |
2.3. | Uzņēmuma pārdošanas kanāli, cenu politika | 10 |
3. | UZŅĒMUMA PERSONĀLA VADĪBA | 12 |
3.1. | Uzņēmuma vadīšanas (menedžmenta) raksturojums | 12 |
3.2. | Uzņēmuma personāla raksturojums un analīze | 14 |
4. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE | 16 |
5. | UZŅĒMUMA PIEGĀDĀTĀJI | 18 |
5.1. | Sadarbība ar vietējo pašvaldību | 18 |
6. | PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE PIENĀKUMI UN FUNKCIJAS | 19 |
SECINĀJUMI | 21 | |
PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 23 |
SECINĀJUMI
Uzņēmumam “Taverna de la Sal” viesnīcā ir specifiska mērķauditorija- tikai pieagušie, kas rāda ļoti intīmo un romantisko atmosfēru uzturēšanas laikā, tāpēc tas sašaurina konkurentu skaitu līdz 2-3 līdzīgas klases viesnīcām.
Starp augstāka amata pārstāvjiem- direktoriem un restorāna vadītāju bieži tiek izmantotā neformāla komunikācija, kas dažreiz var traucēt koncentrēties darbam gan pieredzējušiem, gan jaunajiem darbiniekiem, kas savulaik izraisīja problēmas.
Uzņēmumā strādā gan pieredzējušie, gan jaunie darbinieki, kas savukārt veido drudzīgo atmosfēru un komandas garu, jo pieredzējušie darbinieki izpalīdz jaunajiem darbiniekiem, bet jaunie motivē pieredzējušos ar savu enerģiju un spēku.
Uzņēmumā piedāvā daudz pakalpojumus un produktus, tomēr to pārdošanā vai nodrošināšanā dažreiz tiek pieļautas kļūdas no darbiniekiem, kas var izraisīt neapmierinātību no klientu puses.
Uzņēmuma viesnīcā strādāja istabene un viesnīcas direktore/vadītāja, kas šogad bija pietiekams skaits, lai viesnīca varētu apmierināt jebkura klienta vēlmes.
Uzņēmuma restorānā dažreiz strādāja tikai 3 viesmīļi, kas ir ļoti mazs skaits, lai varētu uzņemt un apkalpot vairāk nekā 130 klientus, tāpēc dažreiz bija jūtams, kā trūkst darbinieku.…
Uzņēmums SIA “Taverna de la Sal” ir izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu uzņēmums. Tā ir 3 zvaigžņu “boutique” viesnīca, kuru galvenā mērķauditorija ir vietējie, ka arī tūristi no dažādam Eiropas valstīm: Francijas, Nīderlandes, Vācijas un Lielbritānijas. Jāpiebilst, ka viesnīca ir vecuma ierobežojums (14 gadi). Pati viesnīca atrodas Spānija, L’Escala pilsēta (113 km attālumā no galvaspilsētas Barselonas), Carrer de Santa Màxima, 7, 17130. Uzņēmuma lielumu raksturo tādi lielumi, kā kopējais darbinieku skaits, kas 2019.gadā bijis 15 personu apmērā un šogad- 11. Raksturo arī apgrozījums, kas 2019. gadā bijis ... EUR apmērā, bet bilances vērtības kopsumma sastādīja ... EUR.
PDF formāts.
- Atskaite par praksi viesnīcā "Vilmāja"
- Atskaite par viesnīcu
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite par darbu muitā
Practice Reports for university26
-
Atskaite par praksi viesnīcā "Vilmāja"
Practice Reports for university7
-
Atskaite par kafijas ražošanas uzņēmumu "Simeks"
Practice Reports for university6
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcas "Gutenbergs" recepcijā
Practice Reports for university9
-
Prakses atskaite par darbu viesnīcā Brigita
Practice Reports for university16