-
Biroja iekārtošana
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Prakses dienasgrāmata | 4 |
2.1. | Prakses vadītāji un termiņi | 5 |
2.2. | Veikto darbu uzskaite | 6 |
3. | Biroja darba prakses uzdevumi | 8 |
3.1. | 1.uzdevums | 9 |
3.2. | 2.uzdevums | 12 |
3.3. | 3.uzdevums | 15 |
3.4. | 4.uzdevums | 19 |
3.6. | 6.uzdevums | 23 |
3.7. | 7.uzdevums | 30 |
3.8. | 8.uzdevums | 31 |
4. | Izmantotā literatūra | 34 |
5. | Saīsinājumi | 35 |
Š.g. aprīlī tika uzsākata Biroja darba prakse AS „NORVIK BANKA”. Prakse ilga 4 nedēļas laika periodā no 01.04.2008. līdz 27.05.2008. Prakses atskaite tika veidota balstoties uz prakses aprakstu un biroja darba prakses organizēšanas un norises metodiskiem noteikumiem. Lai vieglāk būtu izstrādāt prakses darbu tika izvirzīti prakses mērķi un uzdevumi.
Prakses izvirzītie mērķi ir:
1.sekmēt teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskā darbā;
2.pilnveidot saskarsmes prasmes un iemaņas;
3.veicināt nākamās profesijas kompetenču apgūšanu, apgūstot pamatiemaņas biroja darba organizēšanā un vadīšanā;
4.pārbaudīt savu atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai;
5. uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.
Prakses izvirzītie uzdevumi ir:
1.Apgūt praktiskā biroja aprīkošanas principus, ergonomiskas darba vides būtību un biroja aprīkojuma veida un izvietojuma saistību ar efektīvu darba rezultātu.
2.Novērot, izprast un analizēt biroja aprīkojuma veidus, izvietojuma iespējas un psiholoģiskā mikroklimata nodrošināšanas metodes organizācijā.
3.Izpētīt biroja iekārtojuma un aprīkojuma radīto faktoru ietekmi uz organizācijas darbinieku motivāciju, klientiem un sadarbības partneriem.
4.Iepazīties ar personālvadības būtību, uzdevumiem un mērķiem.
5.Apgūt praktiskās iemaņas personālvadības dokumentu izveidē un izpētīt savstarpējās saskarsmes aspektus starp organizācijas darbiniekiem, vadību, klientiem un sadarbības partneriem.…
Latvijā pēdējo desmit gadu laikā darba apstākļi birojos ir ievērojami mainījušies. Biroju kompaktais iekārtojums un plašais biroja tehnikas pielietojums pakļauj darbinieku specifiskai fiziskai un garīgai slodzei, tādēļ darba aizsardzības normatīvos aktos ir paredzētas speciālas darba drošības prasības tieši birojos strādājošiem. Šo prasību ievērošana ne tikai saudzēs darbinieku veselību, bet arī ļaus darba devējam izvairīties no nevajadzīgu naudas sodu un kompensāciju maksāšanas pienākuma. Biroju iekārtojumam un tehnikai piemērojamās darba aizsardzības prasības nosaka apstiprinātie Ministru kabineta noteikumi Nr. 125 Darba aizsardzības prasības darba vietās un Nr. 343 Darba aizsardzības prasības, strādājot ar displeju. Noteikumi satur norādījumus par biroja un darba vietas iekārtojumu, kvalitātes prasības biroja darbā izmantotajiem displejiem, kā arī noteikumus par darbinieku obligātajām veselības pārbaudēm. Darbu birojā ietekmē dažādi darba vides faktori. Noteikumi paredz virkni vispārējas drošības prasības, starp kurām ir pieminētas arī tādas pašsaprotamas lietas kā neslidenas grīdas, atverami, aizsedzami logi, durvju noformējums u.tml.
- AS “Aizkraukles banka”
- Biroja iekārtošana
- Prakses atskaite AS "NORD/LB Latvija"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite AS "NORD/LB Latvija"
Practice Reports for university60
-
AS “Aizkraukles banka”
Practice Reports for university18
-
Uzņēmuma "X" grāmatvedības prakses atskaite
Practice Reports for university16
-
SIA "Lattelekom" finanšu darbības analīze
Practice Reports for university53
-
Prakses atskaite "X Banka"
Practice Reports for university17