Ārējā vide (makrovide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makrovidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Ārējo vidi veido seši galvenie faktori: ekonomiskie, sociālie, tehnoloģiskie, politiskie, tiesiskie, institucionālie un informatīvie.
Uzņēmumu Camping Resort Bon Repos, var ietekmēt tādi ekonomiskie faktori, kā inflācija. Piemēram, ja produkti, izejvielas kas tiek izmantotas restorāna ēdienu pagatavošanā, jeb ražošanā paliktu dārgākas, līdz ar to produktu cena arī būtu jāceļ. Cits faktors ir iedzīvotāju pirktspēja, ja tā būs zema kempingā būs mazāk viesu, klientu, līdz ar to mazāks apgrozījums. Uzņēmumu ietekmējošie citi ekonomiskie faktori ir bezdarbs, dzīves līmenis, kā arī vispārējā valsts ekonomikas augšupeja vai lejupslīde.…