Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784666
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Dīzeļdzinēju vispārējais raksturojums   
2.  Dīzeļdzinēju iesmidzes sistēmas veidi   
2.1.  Common Rail barošanas sistēma   
2.2.  Common Rail” sistēma pasaules tirgū   
2.3.  Sadales tipa TNVD barošanas sistēma   
  Secinājumi   
Extract

Ekscentriski-uzstādītā lodveida rēdze sasien VE sūkņa un solenoīdo regulējoša ieliktņa izpildu mehānismu. Izpildu mehānisma leņķiska uzstādīšana noteic regulējošā ieliktņa stāvokli un ar tā palīdzību aktīvsūkņa darbības gaitu. Pie izpildu mehānisma pievienojas mērītāju stāvokļa devējs (potenciometrs vai induktīvs mērītāju pārveidotājs). EVB saņem atšķirīgus signālus no mērītāju pārveidotājiem - degvielas padeves pedāļa stāvokļa, dzinēja kloķvārpstas griešanas biežuma, gaisa temperatūras, kas atvēsina šķidrumus un kurināmos, pūtes spiedienu, atmosfēras spiedienu un tamlīdzīgi. Viņš izmanto šos ienākošos lielumus, kas glabājas viņa atmiņā, lai definētu injicējamās degvielas pareizo daudzumu. Tādējādi, EVB izmaina izpildu piedziņas uzbudinājuma strāvu līdz tam laikam, kamēr nesakritīs izejošie dati un īsteni lielumi pieņemtajam zobstieņa stāvoklim.
Elektroniska dīzeļa darbības pārvalde (EVB) priekš sadales tipa TNVD: 1 - degvielas piepumpējošais sūknis; 2 - elektromagnēta varstulis; 3 - sinhronizācijas ierīce; 4 - pārvaldes ieliktnis; 5 - griezošais izpildu mehānisms ar mērītāju devēju; 6 - EVB. ienakošie/izejošie lielumi: a - ātrgaitas režīms; b - injicēšanas sākums; c - temperatūra; d - pūtes spiediens; e - gāzes pedāļa stāvoklis; f - degviels atgriešana; g - pie smidzinātāja.
Elektroniski-vadāma sinhronizācijas ierīce
Ilgstošu injicēšanas (degvielas injicēšanas sākums) var tāpat regulēt īstenu un iepriekš uzdodamu izejošu lielumu salīdzinājuma ceļā. Pie tam signāls no izpildu pārveidotāja, ar kura palīdzību ir kontrolējams punkts, pie kura atveras sprausla, ir salīdzināms ar ieprogrammēto iznākumu lielumu. Elektromagnēta vārstulis izmaina spiedienu, kas ir pieskaitāms pie plunžera, un ar viņa palīdzību sinhronizācijas ierīces regulēšanas uzstādīšanu. Signāls no mērītāju sprauslas pārveidotāja, norādošs uz injicēšanas sākumu, salīdzināms ar datiem, kas glabājas atmiņā. Taktu biežums, kas ir izmantojams elektromagnēta iedarbināšanai, ir aktualizējams, kamēr nesakritīs īstenie un izejošie lielumi. Elektroniskās pārvaldes priekšrocības ar apgriezto saikni: degvielas padeves ciklu precizētā regulēšana; dzinēja kloķvārpstas griešanas biežuma precizētā regulēšana; degvielas injicēšanas apsteidzes precīzāks leņķis. Ierīce tāpat var kontrolēt atstrādājušo gāžu recirkulāciju, kontrolēt pūtes spiedienu, pārvaldīt sakaršanas sveces un nodrošināt saikni ar citām elektriskām borta sistēmām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1330790
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register