Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453989
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  SIA VIA HANSA TOURS RAKSTUROJUMS    4
1.  EKSKURSIJAS MARŠRUTS    5
1.1  Maršruta shēma    6
2.  RĪGA    7
  DOMA LAUKUMS    8
3.  Doma baznīca    9
4.  Anglikāņu baznīca    11
5.  Britu jūrnieku klubs (tagad Dānijas vēstniecība)    13
  PILS LAUKUMS    15
6.  Rīgas pils    16
7.  Sāpju Dievmātes baznīca    19
8.  Trīs brāļi    21
9.  Jēkaba katedrāle    24
10.  Jēkaba kazarmas    26
11.  Zviedru vārti    28
  LĪVU LAUKUMS    30
12.  Lielā Ģilde    31
13.  Mazā Ģilde    34
14.  Konventa sēta    36
15.  Jura baznīca    38
16.  Ekes konvents    40
17.  Jāņa sēta    42
18.  Jāņa baznīca    45
19.  Pētera baznīca    48
  RĀTSLAUKUMS    50
20.  Melngalvju nams    51
21.  Okupācijas muzejs    54
22.  Rātsnams    56
  Ekskursijas cenas noteikšana    58
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    60
  PIELIKUMI: Ekskursijas metodiskā izstrādes shēma    61
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    65
Extract

SIA „Via Hansa Tours" tūrisma aģentūra Latvijā dibināta 1994. gadā un kļuvusi par vienu no Baltijas jūras reģiona lielākajām ienākošā tūrisma viesmīlības uzņēmumu grupām, kas ietver arī tūroperatoru kompānijas Lietuvā, Igaunijā, Polijā un Krievijā, restorānus "La Boheme" Rīgā, Tallinā un Vihulas muižas kompleksā, viesnīcu tīklu "Uniquestay Hotels" Tallinā un Viļņā, tūrisma operatoru "Baltic vision" un Vihulas muižas kompleksu. Tūrisma aģentūra nodarbojas tikai ar ienākošo tūrismu. Adrese: J.Alunāna iela 3, Rīga, Latvija, LV - 1010
2008. gadā tika apkalpoti aptuveni 100 tūkstoši tūristu, apgrozījums: 7,5 milj. Ls, bet 2009. gadā tika prognozēts apmēram 20 procentu kritums, kas īstenojās tikai līdz 10%. Austrieši un vācieši joprojām Via Hansa Tours ceļojumus pārdod itin veiksmīgi, kaut gan ne bez grūtībām, bet daudzi spāņi un itālieši vēl nav izlēmuši, vai un kur ceļos. Cerība tiek likta uz to, ka tūristi izvēlēsies pēdējā brīža piedāvājumus, kā tas bijis arī iepriekš.
Pārsvarā strādā ar tūristiem no Eiropas un Skandināvijas, pēdējos gados – arī no Ķīnas. Lielākie tūrisma tirgi: Vācija, Itālija, Spānija, Francija, Skandināvijas valstis.
No 2006. gada Šanhajā tika atvērta pārstāvniecība, kas izstrādā Āzijas tirgum saistošus Baltijas ceļojumus. Eiropiešiem domātos tūrisma produktus vēl nevaram piedāvāt Ķīnas tirgū, jo viņi mazāk interesējas par jūgendstilu, vairāk – par dažādiem kultūras un ekonomikas pasākumiem. Ķīniešiem viena pati Latvija ir pārāk maza, lai šurp brauktu, tādēļ tūrisma aģentūra to pārdod kopā ar Lietuvu, Igauniju, Krieviju un Skandināviju, no katras valsts iekļaujot programmā pašu raksturīgāko. Lielu vērība tiek pievērsta ēdināšanai un servisam viesnīcās, jo ķīniešu standarts paredz, ka uz galda un istabiņās vienmēr jābūt dzeramajam ūdenim, par kuru netiek iekasēta papildu maksa.
Tiek organizēti ceļojumi ne tikai grupām, bet arī individuālajiem tūristiem. Tam labs pierādījums ir īpašais produkts, kas izveidojies jau par atsevišķu kompāniju "balticvision" – tie ir vairāk nekā 15 maršruti Baltijas jūras reģionā, kuros var doties individuālie ceļotāji no visas Eiropas, noteiktos datumos sapulcējoties ceļojuma sākumpunktā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register