Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979474
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskā forma    5
1.3.  Uzņēmuma vide un dzīves cikls    6
2.  Uzņēmuma produkcija un pakalpojumi    10
3.  Grāmatvedības politika    13
3.1.  Uzņēmuma gada pārskats    16
3.2.  Nodokļi    18
3.3.  Budžeta plānošana    21
4.  Izmaksas un cenu veidošanas pamatprincipi uzņēmumā    22
5.  Personāls    24
5.1.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas iespējas    25
5.2.  Darba samaksa    27
6.  Uzņēmuma darbības rādītāju vērtējums    28
  Secinājumi    30
  Priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
Extract

Ievads
Darba autora kvalifikācijas prakses norises vieta ir VAS „Latvijas Pasts” Jēkabpils reģionālā nodaļa.
VAS „Latvijas Pasts” šobrīd ir vienīgā komercsabiedrība valstī, kas ir saņēmusi individuālo licenci un sniedz vispārējos pasta pakalpojumus. Latvijas Pastam ir monopoltiesības pieņemt, pārsūtīt un izsniegt valsts robežās gan iekšzemes, gan starptautiskos vēstuļu korespondences sūtījumus, kuru svars nepārsniedz 50 gramus.
Latvijas Pasta monopolstāvoklis ir nodrošinājis tam peļņu jebkurā klientu apkalpošanas un pakalpojumu kvalitātes ziņā. Kopš deviņdesmitajiem gadiem situācija ir mainījusies un Latvijas Pastam ir konkurenti gan preses izdevumu abonēšanā un piegādē, gan sūtījumu piegādē, kā arī finansu pakalpojumos, bet vēl joprojām Latvijas pasts ir vienīgais, kas nodrošina sūtījumu piegādi lielākajā Latvijas teritorijā. Laukos un reģionos pasta piegādi nodrošina tikai Latvijas pasts. 2009.gadā ES politika paredz pilnīgi liberalizētu pasta pakalpojumu tirgu.
Pašlaik Latvijas pasts ir nonācis problemātiskā situācijā, jo pasta darbinieki pieprasa lielākas algas, bet uzņēmums ir nonācis pie secinājuma, ka daudzu pasta nodaļu uzturēšana ir nerentabla, pakalpojumi tiek sniegti zem pašizmaksu līmeņa un uzņēmums strādā ar zaudējumiem.
Masu mēdijos un sabiedrībā notiek aktīvas diskusijas par uzņēmuma attīstību nākotnē. Latvijas pasts ir komercuzņēmums, bet no otras puses, tas veic arī valsts pārvaldes funkcijas. Ar Satiksmes Ministrijas aktīvu piedalīšanos tiek izstrādāti vairāki uzņēmuma turpmākās darbības scenāriji un meklēts finanšu krīzes risinājums.
Prakses mērķis ir pētīt un analizēt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” finanšu pārvaldību.
Lai sasniegtu mērķi nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
Izzināt un aprakstīt uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” darbību;
Analizēt uzņēmuma grāmatvedības politiku un finansiālo līdzekļu pārvaldību;
Analizēt pieejamo literatūru par finanšu menedžmentu un grāmatvedību;
Izdarīt secinājumu par uzņēmuma darbības efektivitāti un pilnveidošanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1229420
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register