Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738119
 
Evaluation:
Published: 09.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    5
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS PAMATOJUMS UN SPECIALIZĀCIJA    6
3.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    7
4.  UZŅĒMUMA KAPACITĀTE    9
5.  MĒRĶA GRUPAS    13
6.  UZŅĒMUMA PAMATA UN PAPILDPAKALPOJUMU VEIDI    14
7.  PAKALPOJUMU LĪMENIS VIESNĪCĀ    16
8.  UZŅĒMUMA NOSLOGOJUMS PA MĒNEŠIEM GADA LAIKĀ    18
9.  SARAŽOTO PAKALPOJUMU TIRGUS    19
10.  SADARBĪBA AR CITIEM UZŅĒMUMIEM UN NOZARES ASOCIĀCIJĀM    20
11.  VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMA DARBĪBAS IZVĒRTĒJUMS    21
  SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMI    24
Extract

Studiju prakse “Ievadprakse viesmīlības uzņēmumos” saskaņā ar studiju procesa grafiku, tika īstenota vienā no SIA Semarah Hotel Management uzņēmuma viesnīcām – Grand Poet Hotel. Prakses laiks tika noteikts no 2021.gada 17.maija līdz 2021.gada 13.jūnijam. Praksi veidoja prakses vadītāja uzdoto darbu un pienākumu veikšana, datu vākšana un analīzes darbs uzņēmumā, un paralēli tam praktikants iepazinās ar tā darbības specifiku, ražošanas un apkalpošanas organizāciju, kā arī vadības un darba organizācijas pamatprincipiem. Prakses vadītājs uzņēmumā bija saimniecības nodaļas vadītāja Dace Bērziņa, pēc kuras lēmuma praktikantei tika uzdoti darbi un uzticēti pienākumi.
Studējot “Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbības” programmu ir svarīgi iegūt ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī iegūt praktiskas iemaņas, papildināt tās un prast izmantot turpmākajā darbā. Lai prakses realizēšanai būtu teorētisks pamats iepriekš tika apgūti kursi “Viesmīlības uzņēmumi” un “Telpu kopšanas tehnoloģijas”, kuros tika iegūtas vispārīgas zināšanas par viesmīlības uzņēmumu organizāciju, pamatpakalpojumiem un to sniegšanas procesu, kā arī apgūti saimnieciskā dienesta organizācijas un telpu kopšanas teorētiskie pamati.
Prakses apgūšanas mērķis ir - nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas viesnīcas darba organizācijā, pildot uzdevumus un veicot uzdotos darbus un pienākumus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register