Tēma : Dienas ritms
Mērķis: Zināšanu nostiprināšana par diennakts ritmu un tās norisēm, saistot bērnu praktisko darbošanos sadzīvē.
Runas dominante
Pakārtotie darbības veidi:
Tēlotājdarbība
Apkārtne
Uzdevumi:
1.Rosināt atšķirt un nosaukt diennakts daļas: rīts, diena, vakars un nakts.
2.Pilnveidot prasmes runāt pa vienam, pēc kārtas, piedaloties sarunās, par saviem darbiem dienā.
3.Nostiprināt spēju saskaņot kustības ar runu, apgūstos dzejolīti.
4.Rosināt zīmējumā izmantot – dažādus zīmēšanas veidus, tos savstarpēji apvienojot.
Izmantotie materiāli:
Attēli par dienu un nakti, zīmēšanas papīrs, ūdenskrāsas, vaska krītiņi. Lentītes vēja stipruma noteikšanai.
Rīta cēliens:
Ierodas bērni. Skolotāja veic pārrunas par brīvdienām. Es iepazīstos ar grupiņas audzinātāju un bērniem, kā arī ar dienas norises kārtību. Pēc pārrunām, skolotāja piedāvā bērniem pārbaudīt kārtību interešu centros. Dabas centrā piedāvā pārbaudīt augus. Uzaicina bērnus paskatīties, kādas izskatās puķes puķupodos, izdarīt secinājumus, kura puķe jāaplej, kurai jānoslauka putekļi vai kurai ar smidzinātāj jāsamitrina mazās lapas. Ja nepieciešams jāuzrušina augsne ar nelielu lāpstiņu. Iesaista darbā klāt pienākušos bērnus.…