Pedagoģiskās darbības pašanalīze
• Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēs skolēnu mācīšanās darbības prasmju (kritiskās domāšanas, radošās domāšanas, komunikatīvās darbības un sadarbības prasmju) pilnveidi.
Mācību stundā tika sekmētas sadarbības un komunikatīvās darbības prasmes, kad skolēni darbojās pāros un grupās, kur bija nepieciešams sarunāties, vienoties un darīt kopā, veicot dažādus uzdevumus.
Vairāku uzdevumu veikšanai bija nepieciešama arī kritiskā domāšana, kas skolēniem bija jāizvērtē dažādas situācijas, jānovērtē vieta, kurā dzīvo, jāapzinās vērtība, jāpamana skaistais sev apkārt.
• Ar kādiem metodiskajiem paņēmieniem tika veidotas loģiskas, jēgpilnas pārejas no viena mācību uzdevuma uz otru?
Stundas gaitā tika mainīti metodiskie paņēmieni un organizācijas formas.
Skolēni darbojās gan individuāli, grupās, pāros un frontāli ar visu grupu kopā. Skolēni sākumā skatījās video no J. Klīdzēja “Cilvēka bērns”, kopīgi tika pārrunāts, stundas gaitā tika izmantotas, pārrunas, prakstiska darbošanās, gleznojot sev nozīmīgu vietu. Skolēniem patīk, ja var visu laiku var darboties un nav jāgaida, tādēļ tika sagatavoti arī papilduzdevumi.
• Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēs skolēna iesaistīšanos mācību procesa virzībā?
…