Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:839416
 
Evaluation:
Published: 09.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Datums: 16.04.09.
Temats: Kukaiņi
Mērķis: Skolēnu valodisko un apkārtējās pasaules izzināšanas spēju attīstības veicināšana.
Saturs:
Latv. val.- Mīklu par kukaiņiem minēšana. Stāsta „Kukaiņi” lasīšana ar izpratni. Loģiska savas domas izteikšana par lasīto tekstu. Latviešu tautas pasaka „Skudra un sienāzis”. Darbs darba lapās pēc teksta noklausīšanās. Teikumu veidošana no dotajiem vārdiem. Krustvārdu mīkla.
Dabas zin. – Informācijas iegūšana par kukaiņiem, lasot tekstu. Kukaiņu uzvedības un dzīvesveida iepazīšana un raksturošana. Izpratne par kukaiņu nepieciešamību un daudzveidību.
Viz. m. – Attēlu par taureņiem aplūkošana, salīdzināšana, raksturošana. Simetrijas saskatīšana dabā (taureņos), iepazīšana. Iepazīšanās ar plēstās aplikācijas tehniku, tās pielietošana savā radošā darbā, veidojot simetrisku aplikāciju (taureni). Sava radošā darba pašnovērtēšana, analizējot paveikto.
Uzdevumi:
1. Veicināt lasīšanas, rakstīšanas, runāšanas un klausīšanās prasmes.
2. Sekmēt informācijas par kukaiņiem iegūšanas prasmes, lasot tekstu.
3. Veicināt prasmi raksturot dažādus kukaiņus un to dzīvesveidu.
4. Radīt iespēju izzināt un izprast kukaiņu daudzveidību un nepieciešamību.
5. Radīt iespēju iepazīties ar simetriju dabā un radoši to attēlot savā darbā, izmantojot plēsto aplikāciju.
6. Veicināt skolēnu iztēles spējas un radošas domāšanas attīstību, strādājot plēstās aplikācijas tehnikā.
7. Rosināt skolēnus izteikt savu viedokli, to pamatojot.
8. Sekmēt skolēnu sadarbības prasmes.
9. Sekmēt skolēnu pašvērtējuma prasmju attīstību.
10. Veidot saudzīgu attieksmi pret dzīvo dabu.
Pedagoģiskie līdzekļi: Frontālās un individuālās māc. org. formas, pāru darbs, jautājumi un atbildes, pārrunās, darbs darba lapās, vārdiski uzskatāmā metode, izskaidrojums, demonstrējums, attēlu apskate, ideju zirneklis, darbs pie tabulas veidošanas.
Pašanalīze
Stundas temata izvēle bija kā loģisks mācību satura turpinājums, vadoties pēc tā plānojuma, kā arī ņemot vērā bērnu vecumu un aktualitātes dabā.
Stundā integrēju latviešu valodas, dabas zinību un vizuālās mākslas mācību saturu, ko centos vienu ar otru caurvīt, lai bērni būtu ieinteresēti darboties un gūtu jaunu pieredzi vienā veselumā.
Lai stunda nebūtu garlaicīga un vienmuļa un skolēniem radītu motivāciju mācību darbā, izmantoju dažādus pedagoģiskos līdzekļus, kas man palīdzēja sasniegt izvirzīto mērķi un uzdevumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1124182
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register