Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633001
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācija    4
2.1.  Neverbālā komunikācija    4
2.2.  Verbālā komunikācija    4
3.  Intervijas priekšrocības un trūkumi    5
4.  Interviju klasifikācija    6
5.  Intervētāja sagatavošanās intervijai    7
  Izsniegtās intervijas analīze    9
  Intervija ‘’Daudz tuvāki ir itāļi’’    10
  Pašanalīze    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Extract

3. Intervijas priekšrocības un trūkumi
Intervijas priekšrocības:
1. Informāciju no respondenta iespējams uzzināt tiešā ceļā.
2. Intervijas ir piemērotas sarežģītām pētnieciskām situācijām. Tajos gadījumos, kad jāpēta sarežģīti jautājumi, intervēšana ir efektīvāka, jo intervētājs var sagatavot respondentu pirms jautājumu uzdošanas, tā nodrošinot kvalitatīvu datu ieguvi.
3. Intervijas piemērotas detalizētas, padziļinātas informācijas iegūšanai. Intervijas gaitā pētniekam ir iespēja iegūt padziļinātu informāciju ar papildjautājumiem vai precizējošiem jautājumiem.
4. Intervijas informāciju var papildināt (neverbālā komunikācija). Intervijas laikā intervētājs var iegūt papildinformāciju no respondenta neverbālā ceļā, novērojot mīmiku, žestus, kas ļauj spriest par respondenta attieksmi, emocionālo noskaņojumu utt.
5. Intervijas jautājumus var paskaidrot. Līdz ar to ir daudz mazāka iespēja nepareizi saprast jautājumu.
6. Intervijām ir plašas lietošanas iespējas.
7. Intervijai ir noteikts laiks. Laika limits liek cieši pievērsties paredzētajam mērķim.


Intervijas trūkumi:
1. Intervēšana ir laikietilpīga un dārga. Šī problēma kļūst aktuāla tad, ja intervējamās personas ir ģeogrāfiski izkliedētas. Ja intervējamās personas nav tālu, intervēšanas izmaksas un laiks samazinās.
2. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no sadarbības kvalitātes.
3. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no intervētāja sagatavotības. To ietekmē arī intervēšanas prasme un spēja reaģēt uz intervējamās personas problēmām.
4. Interviju pārtraukšanas iespējamība. Intervija var tikt pārtraukta, ja tās laikā kādai personai zvana telefons utt. Šādi faktori spēj negatīvi ietekmēt intervijas kvalitāti.
5. Anonimitātes trūkums. Intervējamais var nebūt pietiekami atklāts, ja kaunas par informāciju, tā ir pārāk privāta vai arī intervētājs ir pazīstams.
6. Neprecizitāšu iespējamība. Intervējamais var melot, nepateikt svarīgu informāciju vai vienkārši aizmirst svarīgus faktus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register