Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:120932
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesmīlība   
2.  Kafejnīca “Bastejkalns” apraksts   
2.1.  Kafejnīca „Bastejkalns’ piedāvā   
2.2.  Svinības „Bastejkalna” stilā   
2.3.  „Bastejkalns” interjers   
2.4.  Ēdienkarte   
3.  Personāls un serviss   
4.  Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem   
5.  Viesmīļa atbildības sfēras   
5.1.  Viesmīlis ir atbildīgs par   
5.2.  Viesmīļa pienākumi   
Extract

3. Personāls un serviss.
Tā kā kafejnīca „Bastejkalns” ir neliels ģimenes uzņēmums, kurš tika atvērts šī gada pavasarī, tad darbinieku skaits ir salīdzinoši maz. Kopā ēdināšanas uzņēmumā darbojās 13 darbinieki, un katram ir savi pienākumi. Uzņēmuma vadītājas jeb diriktores ir divas meitenes, kuras organizē pārējo darbinieku pienākumus, kā arī pārvalda visu ēdināšanas uzņēmumu, un rūpējas par to, lai viss noritētu pēc noteikumiem. Visas lietas, kas ir saistītas ar dokumentu kārtošanu ir atbildīga viena grāmatveda. Kafejnīcā „Bastejkalns” darbojās viens tehniķis, kurš ir atbildīs par visu nepieciešamo iekārtu darbību. Nepieciešamības gadījuma, ja ir notikusi kāda tehniska kļūma, tad viņa uzdevums ir visu savest kārtība, lai pārējie darbinieki var turpināt darbu. Uzņēmumā ir viens šefpavārs, kura uzdevumi ir izstrādāt ēdienkarti, pārzināt visu preču daudzumu un nepieciešamības gadījumā pasūtīt produktus, kā arī sekot līdzi divu pārējo pavāru darbam. Virtuves darbus veic divi pavāri, kuru uzdevums ir gatavot garšīgus un kvalitatīvus ēdienus kafejnīcas viesiem. Par tīrību ir atbildīgas divas trauku mazgātājas. Viņu tiešie pienākumi ir uzturēt gan kafejnīcas, gan darbinieku telpas vienmēr tīras, kā arī mazgāt visus nepieciešamo virtuves inventāru. Apkalpošans sfērā darbojās četri viesmīļi, trīs meitenes un viens puisis, kuru uzdevums ir vienmēr laipni, zinoši un atsaucīgi apkalpot viesus. Viens no viesmīļiem ir atbildīgi par kases aparātu, un visām darbības, kas ir saisītas ar naudas norēķināšanos, kā arī rūpējas par bāra leti.

4. Noteikumi kafejnīcas “Bastejkalns” darbiniekiem.
Kafejnīcas „Bastejkalns” darbiniekiem ir jaseko līdzi personiskai higiēnai, vienmēr jabut koptām rokām un nagiem, tiri izmazgāti un savākti mati, nedrīkst pārspīlet ar kosmētiku. Minimumums aksesuāru un rotaslietu, lai netraucētu veikt nepieciešamās darba funkcijas.
Formas tērpam vienmēr jabūt tīram un izgludinātam. Meitenēm: sarkana blūzīte, pelēks sarafāns, melns priekšauts, miesas krāsas kaprona zeķes un melnas kurpes. Puišiem: sarkans krekls, melna veste, melnas bikses, melnas kurpes un melns priekšauts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register