Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920547
 
Evaluation:
Published: 28.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KONTEINERU KRAVU PĀRVADĀJUMU VĒSTURE    4
2.  BALTIJAS KONTEINERU TERMINĀLS (“BCT”)    6
2.1.  SIA “BCT” raksturojums un vēsture    6
2.2.  SIA “BCT” resursi    8
2.3.  Termināla sakaru sistēma    10
2.4.  Kravas izkraušana un iekraušana “BCT”    11
2.5.  Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz kuģa    11
2.6.  Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz dzelzceļa    15
2.7.  Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz automašīnām    16
2.8.  Bīstamās kravas kontrole tās uzglabāšanas laikā konteineru kravu laukumos    16
3.  SIA „BALTIC CONTAINER TERMINAL” OPTIMIZĀCIJA    18
3.1.  Portāliekrāvēju sistēma    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    25
  PIELIKUMI    26
Extract

No vēstures viedokļa konteineru kravu pārvadājumi sākās 30. gados pagājušajā gadsimtā Amerikā. Pakāpeniskā modernizācija kļuva par ideju par standartizētiem izmēriem, un tālāk par konteineru tipiem no sākuma Amerikā, pēc tam arī visa pasaulē. Konteineru revolūcija notika 1963. gada aprīlī, kad ASV sāka darboties pirmā “Sea Land” pārvadātāja līnija Puertoriko - Baltimora. Divi kuģi apkalpoja tik veiksmīgi, ka uzņēmums sācis būvēt pirmo konteineru terminālu Baltimorā. 1969. gadā konteineru pārvadājumi tika organizēti līnija Lielbritānija – Austrālija. Konteineru pārvadājumi sāka strauji attīstīties 1970. gados.
Konteineru ievešanas process kravu pārvadāšanas transporta tehnoloģiskajās sistēmās, kurš ieguva nosaukumu “konteinerizācija”, nodrošina pārvadājumu ekonomiskās efektivitātes ievērojamu pieaugumu, pateicoties darba ražīguma palielināšanai izpildot iekraušanas un izkraušanas darbus uz to mehanizācijas un automatizācijas, kravas piegādes ātruma palielināšanas, transporta terminālu caurlaides spējas pieauguma bāzes. Tiek nodrošināti labāki apstākļi kravu saglabāšanai, jo tieši, pateicoties pārkraušanai kravas visbiežāk ir pakļautas bojājumu vai zādzību riskam. Pateicoties konteineru izmantošanai, krava ir jāpako vienu reizi, vienā vietā un tā tieši “no nosūtītāja durvīm” pilnīgi droši tiek piegādāta “līdz saņēmēja durvīm”. Mūsdienās multimodālie konteineru pārvadājumi ir viens no perspektīvākajiem kravu piegādes veidiem pasaulē. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register