-
Konteineru terminālis
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | KONTEINERU KRAVU PĀRVADĀJUMU VĒSTURE | 4 |
2. | BALTIJAS KONTEINERU TERMINĀLS (“BCT”) | 6 |
2.1. | SIA “BCT” raksturojums un vēsture | 6 |
2.2. | SIA “BCT” resursi | 8 |
2.3. | Termināla sakaru sistēma | 10 |
2.4. | Kravas izkraušana un iekraušana “BCT” | 11 |
2.5. | Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz kuģa | 11 |
2.6. | Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz dzelzceļa | 15 |
2.7. | Dokumentācija un fiziskās darbības apstrādājot konteinerus no/uz automašīnām | 16 |
2.8. | Bīstamās kravas kontrole tās uzglabāšanas laikā konteineru kravu laukumos | 16 |
3. | SIA „BALTIC CONTAINER TERMINAL” OPTIMIZĀCIJA | 18 |
3.1. | Portāliekrāvēju sistēma | 20 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 25 | |
PIELIKUMI | 26 |
No vēstures viedokļa konteineru kravu pārvadājumi sākās 30. gados pagājušajā gadsimtā Amerikā. Pakāpeniskā modernizācija kļuva par ideju par standartizētiem izmēriem, un tālāk par konteineru tipiem no sākuma Amerikā, pēc tam arī visa pasaulē. Konteineru revolūcija notika 1963. gada aprīlī, kad ASV sāka darboties pirmā “Sea Land” pārvadātāja līnija Puertoriko - Baltimora. Divi kuģi apkalpoja tik veiksmīgi, ka uzņēmums sācis būvēt pirmo konteineru terminālu Baltimorā. 1969. gadā konteineru pārvadājumi tika organizēti līnija Lielbritānija – Austrālija. Konteineru pārvadājumi sāka strauji attīstīties 1970. gados.
Konteineru ievešanas process kravu pārvadāšanas transporta tehnoloģiskajās sistēmās, kurš ieguva nosaukumu “konteinerizācija”, nodrošina pārvadājumu ekonomiskās efektivitātes ievērojamu pieaugumu, pateicoties darba ražīguma palielināšanai izpildot iekraušanas un izkraušanas darbus uz to mehanizācijas un automatizācijas, kravas piegādes ātruma palielināšanas, transporta terminālu caurlaides spējas pieauguma bāzes. Tiek nodrošināti labāki apstākļi kravu saglabāšanai, jo tieši, pateicoties pārkraušanai kravas visbiežāk ir pakļautas bojājumu vai zādzību riskam. Pateicoties konteineru izmantošanai, krava ir jāpako vienu reizi, vienā vietā un tā tieši “no nosūtītāja durvīm” pilnīgi droši tiek piegādāta “līdz saņēmēja durvīm”. Mūsdienās multimodālie konteineru pārvadājumi ir viens no perspektīvākajiem kravu piegādes veidiem pasaulē. …
Kravu plūsmas nav nemainīgas, tās ir atkarīgas no pasaules cenām, no tirgus, no konjuktūras. Tāpēc vienmēr ir svarīgi prognozēt un plānot, cik, ar kuru transporta veidu un ar kādiem tarifiem transportēt kravu. Mūsdienās lielu popularitāti iegūst multimodāli pārvadājumi. Šāda veida pārvadājumi ļauj iegūt pieeju patiesi attālinātam un grūti pieejamam pasaules punktam, efektīvi savienojot dzelzceļa, automobiļu, jūras un aviācijas transportu un piegādājot kravas starptautiskajā satiksmē. Vieta, kur krustojas divi vai vairāki transporta ceļi ir termināls. Viens no šādiem termināļiem ir SIA “Baltic Container Terminal”,
- Auto avārijas analīze
- Konteineru terminālis
- Prakses atskaite m/t "Hose Marti"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Auto avārijas analīze
Practice Reports for university3
-
Prakses atskaite m/t "Hose Marti"
Practice Reports for university16
-
Tehniskā servisa organizācija. Smago automašīnu motoru remonts
Practice Reports for university27
-
Pasažieru pārvadājumi Rēzeknes pilsētā
Practice Reports for university15
-
Bakalaura profesionālo studiju prakses atskaite. Loģistika
Practice Reports for university17