Trešdiena
Tēma: Zaķis kartiņās
Mērķis: Bērna runas un roku koordinācijas attīstīšana.
Dominante – runas attīstība, pakārtotie darbības veidi – mūzika, konstruēšana.
Uzdevumi :
1.Vingrināties pateikt teikumu pēc kartiņas – ko dara zaķis.
2.Attīstīt prasmi lietot vārdu zaķis pareizajā locījumā, ievietojot stāstījumā.
3.Paplašināt vārdu krājumu ar vārdu – izstāde.
4.Veicināt prasmi precīzi artikulēt skaņu z, skaitot skaitāmpantiņu.
5.Nostiprināt sava burta pazīšanu.
6.Nostiprināt spējas ar dažādu kustību palīdzību apzināties savu ķermeni.
7.Vingrināties saskaņot roku kustības ar runu.
8.Nostiprināt prasmes likt klucīšus vienu uz otra, veidojot mājiņas un tornīšus.
Uzskate, materiāli: rotaļlieta – zaķis, kartiņas ar zaķa attēliem, plastmasas lielie kluči, konusi, piramīdas, cilindri.
Rīta cēliens.
Skolotāja aicina bērnus izveidot izstādi no mājām atnestajām kartiņām, kurās ir redzams zaķis. Iepazīstina ar vārdu – izstāde.
Pastaiga.
Tā kā ir ļoti slikti laika apstākļi, tad nolemjam laukā neiet. Bet tā vietā ejam ekskursijā pa dārziņu. Mēs dodamies uz citām grupiņām, lai apskatītu kādas ir viņu zaķu kartiņu izstādes.
Pašanalīze.
Man ar bērniem izvērtās laba sadarbība, jo viņi redzēja, ka es izrādu interesi un prieku par viņu kartiņām un stāstījumu. Es bērniem centos pievērsties individuāli, tas viņiem lika sajusties svarīgiem un viņi labprāt sadarbojās, jo īpaši stāstot par savu kartiņu.…