Pirmdiena
Pēcpusdienas cēliens.
Skolotāja matemātikas centrā ir izlikusi dažādus auduma paraudziņus un kartītes ar apģērbu attēliem, grupēšanai, salīdzināšanai.
Mākslinieciskās darbības centrā aplikāciju papīru, šķēres, žurnālus, katalogus, līmi, krāsainos zīmuļus, pasteļa krītiņus.
Valodas centrā kartītes ar apģērbu sastāvdaļām un burtus.
Skolotāja aicina bērnus darboties centros. Tiem bērniem, kuriem ir grūti izvēlēties, kurā centrā vēlas darboties, skolotāja palīdz viņiem izvēlēties.
Bērni matemātikas centrā grupē un salīdzina auduma biezumu, lielumu. Mākslinieciskās darbības centrā bērni izgriež no kataloga dažādus apģērba attēlus un līmē dažādas kolāžas. Valodas centrā bērni pie kartītēm liek klāt atbilstošo sastāvdaļu sākuma burtu.
Otrdiena
Rotaļnodarbība ar apkārtnes dominanti.
Rīta aplī bērniem tiek piedāvāts apskatīt vairākas lelles ar dažādiem apģērbiem. Vienai mugurā ir ziemas apģērbs, otrai vasaras kleita, trešajai sporta tērps, ceturtajai balles kleita. Bērni iepazīstas ar lellēm un pastāsta, kādi apģērbi tām ir mugurā, pārrunājot kurā gadalaikā šāds apģērbs ir piemērots. Bērni labprāt piedalījās rīta aplī un izveidotajā diskusijā.
Galvenajā daļā bērni turpina no rīta iesākto sarunu par apģērbiem. Skolotāja pastāsta no kāda materiāla šūti šie apģērbi. …