Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:657330
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    3
1.2.  Darbības virziens    3
1.3.  Organizatoriskā struktūra    3
2.  Darba drošība uzņēmumā    4
3.  Darbs ar personālu    7
3.1.  Personāldaļas sadarbība ar visām uzņēmuma struktūrvienībām    7
3.2.  Personāla politika uzņēmumā. Personāla daļas uzdevumi personāla politikas veidošanā    7
3.2.1.  Personāla politikas svarīgākie uzdevumi    8
3.3.  Personāla ievadīšana darbā. Motivācija    8
3.4.  Personāla darba organizācija uzņēmumā. Personāla plānošana    8
3.5.  Personāla izvēles galvenie kritēriji, izvēles gaita    9
3.6.  Personāla piesaistīšanas iespējas uzņēmumā. Informācijas avoti personāla izvēlē    9
3.6.1.  Personāla izvēles gaita    10
4.  Darba līgums    13
4.1.  Darba līguma sagatavošanai nepieciešamie dokumenti    13
4.2.  Darba līguma noslēgšana    13
4.3.  Darba līguma forma    13
4.4.  Pārbaude pieņemot darbā    14
4.4.1.  Pārbaudes sekas    14
4.5.  Personas lietas izveidošana. Personas kartītes noformēšana    14
5.  Darba tiesisko attiecību izbeigšanās    15
5.1.  Darbinieka uzteikums    15
5.2.  Darba devēja uzteikums    15
5.3.  Darba tiesiskas attiecības izbeidzas ari šādos gadījumos    15
5.4  Darbinieka tiesības atlaišanas gadījumā    16
5.5.  Darba devēja pienākumi atlaišanas gadījumā    16
6.  Atlaišanas pabalsts    17
6.1.  Gadījumos, kuros darbiniekam pienākas atlaišanas pabalsts    17
6.2.  Atlaišanas pabalsta apmērs    17
7.  Saskarsme ar klientu    18
7.1.  Lietišķā sarakste    19
8.  Argumentācijas metodes    21
9.  Komunikācijas barjeras    22
9.1.  Komunikatīvo barjeru pārvarēšana    22
10.  Sarunas aprakts    23
11.  Reklāmas teksta veidošanas nosacījumu ievērošana    25
11.1.  Teksta un attēla novietojums reklāmā    26
11.2.  Kompozīcija    27
11.3.  Kompozīcijas izmantošana    28
11.4.  Kāds kompozīcijas veids ir visefektīvākais    30
12.  Reklāma presē    31
12.1.  Reklāmas izmaksas presē    32
13.  Bukleti    34
14.  Reklāma telefona katalogā    35
15.  Radio reklāma    36
15.1.  Mērķa auditorija un radio    37
16.  TV reklāma    37
17.  Reklāma internetā    38
18.  Vides reklāma    40
19.  Reklāmas kampaņa    43
19.1.  Kampaņas budžets    45
20.  Efektivitātes noteikšana    46
20.1.  Iegaumēšanas testi    49
20.2.  Atpazīšanas testi    51
21.  Latvijas Republikas Reklāmas likums    52
22.  Komunikācija ar žurnālistiem, imidža veidošana    58
23.  Dokumentācijas aprites un dokumentu aizpildīšanas kārtība uzņēmumā    56
23.1.  Grāmatvedības dokumentu noformēšana un obligāto rekvizītu lietošana SIA ,,Pilsētas līnijas”    56
24.  Nemateriālo ieguldījumu un pamatlīdzekļu uzskaite    59
24.1.  Pamatlīdzekļu uzskaite    59
24.2.  Pamatlīdzekļu nolietojums    60
25.  Krājumi    63
26.  Skaidras naudas norēķinu uzskaite    66
27.  Bezskaidras naudas norēķini’    67
28.  Preču piegādes līgumi, līguma veidi, saturs    68
29.  Norēķini debitoriem    69
29.1.  Norēķini ar kreditoriem    70
30.  Ikgadējais apmaksātais atvaļinājums, tā piešķiršanas kārtība    73
30.1.  Darba samaksas organizācija uzņēmumā    75
31.2.  Ieturējumi no darba algas (nodokļi)    76
32.  VID iesniedzamo pārskatu un deklarāciju iesniegšanas un nodokļu nomaksas termiņi    78
33.  Gada pārskats    81
33.1.  Bilance    81
33.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    83
33.3.  Pārskats par pašu kapitāla izmaiņām    84
33.4.  Naudas plūsmas pārskats    84
33.5.  Pielikums    85
35.  Uzņēmuma darbības rādītāju analīze    87
35.1.  Likviditātes rādītāji    89
35.2.  Rentabilitātes rādītāji    92
35.3.  Maksātspējas rādītāji    95
36.  Statistiskie pārskati uzņēmumā    98
Extract

SIA ,,Pilsētas līnijas” uzņēmums, kas dzimis 2004. gada rudenī, nodarbojas ar reklāmas vietu nomu sabiedriskajā transporta sistēmā. Klientiem – kā Latvijas, tā arī starptautiskajām kompānijām tiek realizēti gan ļoti apjomīgi (pilns noformējums transportlīdzeklim ilgā laikā periodā), gan vienas dienas reklāmas akcijas lielas auditorijas informēšanai par pieejamo pakalpojumu.
Reklāmdevējiem tiek sniegta pilna projekta ieviešanai nepieciešamo darbu izpilde, t.i., visi saskaņojumi, dizaina pirmsdrukas pārbaude, druka un lakošana ar silikonu, transporta aplīmēšana uzraudzība un neitralizēšana eksponēšanas perioda beigās. Pateicoties pozitīvajam vērtējumam un atbalstam no Rīgas Domes, kā arī lielajām reklāmas aģentūrām un klientiem, SIA ,,Pilsētas līnijas” ir iedrošinājies uzsākt projektu par jauna reklāmas izplatīšanas tīkla izveidi sabiedriskā transporta sistēmā, kas būtu par ienākumu avotu bez maksas sabiedriskā transporta maršrutu shēmas izgatavošanai un uzturēšanai.

1.3.Organizatoriskā struktūra
Tātad kā redzams shēmā uzņēmuma galvenās lietas lemj valde, kura izlemto paziņo direktoram, kurš savukārt informāciju nodod pārējiem darbiniekiem.
Pārdošanas daļas galvenais uzdevums ir konkrētā klienta izveidoto reklāmu veiksmīgi pārdot. Rīgas tīkla koordinatori ir atbildīgi par reklāmu izvietošanu uz Rīgas sabiedriskā transporta ārējām daļām turpretī salonu koordinatori ir atbildīgi par reklāmu izvietošanu tramvaju, trolejbusu un autobusus salonos. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register