Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:992802
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un produkta apraksts. Mārketinga loma uzņēmumā    4
2.  SVID analīze    7
2.1.  Stiprās puses    8
2.2.  Vājās puses    8
2.3.  Iespējas    9
2.4.  Draudi    9
3.  Mārketinga mērķi. Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    10
4.  Uzņēmuma mērķa tirgus    12
5.  Mārketinga komunikāciju aktivitāšu plānošana    14
5.1.  Produkta pārdošanas veicināšana    14
5.2.  Tiešais mārketings    16
5.3.  Reklāma    17
6.  Veikto darbu apraksts    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas sistēmas būtiska sastāvdaļa. Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno tā, lai tiktu apmierinātas šīs vajadzības. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem. Tādejādi uzņēmums apmierina arī savu vajadzību - gūt peļņu.
Kvalifikācijas prakses programmu apguvu uzņēmumā SIA „Apģērbi”, kurš atrodas Jēkabpilī.
Kvalifikācijas prakses izvirzītais mērķis bija apkopot un izanalizēt informāciju par uzņēmumu, lai noteiktu tā vidi ietekmējošos faktorus un izvērtētu darbības rezultātus, kas ļautu izdarīt secinājumus par uzņēmuma attīstības iespējām, kā arī iemācīties iegūtās teorētiskās zināšanas pielietot praktiskā darbā.
Lai tiktu sasniegts izvirzītais mērķi, galvenais uzdevums bija iepazīties ar uzņēmuma darbību un pielietojot iegūtās teorētiskās zināšanas spēt noteikt uzņēmuma mērķa tirgu, mārketinga mērķus un stratēģijas, uzņēmuma iespējas un draudus, spēt izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī apskatīt uzņēmuma mārketinga aktivitātes.
Uzņēmuma nosaukums ir: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Apģērbi”. Uzņēmums tika dibināts 1999. gada 29. jūlijā. Tā juridiskā adrese ir Jēkabpils. Uzņēmumā strādā pieredzējuši darbinieki - uzņēmuma vadītājs, grāmatvedis, 2 menedžeri, pārdevēji. Pirmais uzņēmuma veikals tika atvērts Jēkabpils Universālveikalā, laikam ejot un uzņēmumam kļūstot par konkurētspējīgu uzņēmumu Jēkabpils tirgū tika atvērti jauni veikali Jēkabpilī, kā arī iekarots jauns tirgus. Patreiz uzņēmumam ir 2 firmas veikali Jēkabpilī, 1 Daugavpilī un jaunatvērts veikals Preiļu rajona Līvānos. Tie veidoti pēc vienotas koncepcijas kā specializētie klasisko un džinsa apģērbu veikali. Līdz ar to tie veido vienādu, un pircējiem viegli atpazīstamu veikala iekšējo un ārējo veidolu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1123508
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register