Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873409
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ UN IEKŠĒJĀ VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ    4
1.1.  VID NP Iekšējā vide un ārējā vide    4
1.2.  SVID analīze    5
1.3.  VID NP misija, vīzija un stratēģiskie mērķi    7
1.4.  Reklāma, tās veidi    8
1.5.  VID NP vadīšanas uzraudzības un kontroles sistēma    9
1.6.  VID NP riski un to novēršanas pasākumi    10
1.7.  Izcilības standarta principi uzņēmumā    11
2.  UZŅĒMUMA FINANSĒJUMS UN TĀ IZLIETOJUMS    16
2.1.  Valsts finansējums un tā izlietojums    16
2.2.  Uzņēmuma grāmatvedība    16
3.  VID NODOKĻU UN NODEVU ADMINISTRĒŠANĀ    18
3.1.  Pievienotās vērtības nodoklis (PVN)    18
3.2.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis (IIN)    18
3.3.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis (UIN)    19
3.4.  Akcīzes nodoklis    19
3.5.  Izložu un azartspēļu nodoklis un nodeva    20
3.6.  Dabas resursu nodoklis    21
3.7.  Valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI)    21
3.8.  Mikrouzņēmuma nodoklis    22
3.9.  Nodokļu maksājumu uzskaite VID nodaļā    23
4.  INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS    24
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
  GRAFISKĀ DAĻA    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Par Valsts ieņēmumu dienesta dibināšanas brīdi var uzskatīt 1993.gada 28. novembri, kad tika pieņemts likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu" un, apvienojot Latvijas Muitu un Finanšu inspekciju, tika radīta vienota nodokļu un muitas administrācijas institūcija, kā arī izveidota Finanšu policijas pārvalde un vairākas jaunas atbalsta struktūrvienības.
Īstenojot, VID Modernizācijas projektu, tika izvirzīts mērķis – saskaņā ar procesu vadības principu izveidot centrālā līmeņa vadību, kā arī integrētu reģionālo muitas un nodokļu administrēšanas struktūru, kurā arī reģionālo iestāžu iekšējā struktūra būtu veidota atbilstoši procesu vadības principam.
VID viens no būtiskākajiem darbības virzieniem ir darba efektivitātes un pakalpojumu kvalitātes uzlabošana, kuru lielā mērā nosaka personāla profesionalitāte. Arvien pieaug prasības, kas ikdienā tiek izvirzītas VID personālam.
VID pārstrukturizēšanās gaitā 2010. gadā tika uzsākta VID NP izveide. KAC izveides koncepcija bija nodrošināt iespējami kvalitatīvāku nodokļu maksātāju un muitas klientu apkalpošanu, optimāli sadalot VID veicamos uzdevumus, pienākumus un funkcijas organizācijas līmeņiem.
VID organizācijas struktūru pārveidoja, optimāli pārdalot VID veicamās funkcijas un izveidojot trīs līmeņu darba organizācijas struktūru-centrālais aparāts (CA), kurā, tiek izstrādāta un ieviesta metodika un stratēģija, klientu, kuru pienākumos ietilpst kontrole un analīze, muitas kontroles punkti (MKP) un klientu apkalpošanas centri (KAC), kur notiek klientu apkalpošana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register