Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:989230
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Nemateriālo ieguldījumu uzskaite    5
3.  Pamatlīdzekļu uzskaite    7
4.  Ilgtermiņa finanšu ieguldījumu uzskaite    11
5.  Krājumu uzskaite    13
6.  Debitoru parādu uzskaite    15
7.  Naudas līdzekļu uzskaite    17
8.  Pašu kapitāla uzskaite    20
9.  Uzkrājumu uzskaite    23
10.  Kreditoru uzskaite    24
10.1.  Darba algas aprēķināšana    25
10.2.  Atvaļinājuma apmaksa un slimības naudas aprēķināšana    26
10.3.  Ieturējumi no darba algas    26
10.4.  Darba algas uzskaite    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  PIELIKUMI    29
Extract

Šodien sortimentā ietilpst ap 250 dažādu produktu – šokolādes tāfelītes, konfektes, kārbas, karameles, zefīrs, cepumi, vafeles, marcipāns.
„Laima” nes Latvijas vārdu arī Baltijā un Pasaulē, tādās valstīs kā Vācija, Zviedrija, Krievija, Izraēla, Urugvaja, Austrālija, Anglija, Grieķija, Baltkrievija, Islande, Somija, Ungārija, Portugāle, Jaunzēlande, Azerbaidžāna un ASV. 2004.gadā eksporta apjoms sastāda 45% no kopējā apgrozījuma, prioritārajās valstīs apjomi palielinājušies – Igaunijā par 70% un Lietuvā pat par 90%.
Lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū, palielinātu eksporta apjomus un uzlabotu ražotās produkcijas kvalitāti, uzņēmums turpina darbu pie jaunu tehnoloģiju ieviešanas ražošanas procesā.
A/S „Laima” pieder vairāki meitas uzņēmumi gan Latvijā, gan ārpus tās:
SIA „Euro Food”, Latvija (100%)
AS „Laima Eesti”, Igaunija (100%)
UAB „Laima Lita”, Lietuva (100%)
SIA „Saldumu tirdzniecība”, Latvija (50%)
OOO „Laymauz”, Uzbekija (80%)1
Uzņēmuma galvenais uzdevums ir nepārtraukta attīstība, tādēļ izvirzītie mērķi ir:
nostiprināt tirgus līdera pozīciju Baltijā, palielinot tirgus daļu Baltijā un palielinot dominējošo pozīciju Latvijā, kā arī attīstot eksportu ārpus Baltijas;
palielināt Laimas preču zīmes nozīmi, kas nodrošina pieaugošu pārdošanas apjomu un rentabilitāti;
attīstīt spēcīgu un dažādotu produktu portfeli, vienlaicīgi fokusējoties uz prioritāriem zīmoliem un peļņu visvairāk ienesošām produktu grupām Baltijā;
uzlabot ražošanas izmaksu efektivitāti, kļūstot par Baltijā efektīvāko saldumu ražotāju līdz 2007.gadam. 2
Uzņēmums grāmatvedības kārtošanai izmanto specializētu datorprogrammu „Axapta Daamgard”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1121840
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register