Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:438844
 
Evaluation:
Published: 12.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Mārketinga mērķi    8
3.  Uzņēmuma mērķa tirgus raksturojums    10
4.  Mārketinga pētījumu metožu izpēte    13
5.  SVID analīze    17
6.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    20
7.  Konkurentu izpēte un analīze    22
8.  Uzņēmumu virzīšanas pasākumu izpēte un analīze    25
9.  Virzīšanas pasākumu plāns    27
10.  Kvalifikācijas darba izstrāde apraksts    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Literatūras un avotu saraksts    30
  Mārketinga (tirgzinību) prakses pielikumi    31
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Prakses uzņēmums priekšrocība ir bagāts piedāvājuma klāsts un unikalitāte savā produktu jomā.
2. Lai gan uzņēmums ir samērā jauns, tomēr šo trīs gadu laikā ir izveidojies ievērojams patstāvīgo klientu loks, kas virza uzņēmumu uz priekšu.
3. Uzņēmumam ir svarīgi konkurēt ar tāda paša tipa uzņēmumiem , un uzmanīgi sekot līdzi konkurentu aktivitāte, lai laicīgi varētu rīkoties dažādu draudu gadījumā no konkurentu puses.
4. Prakses uzņēmuma vadītāja ir gatava iesaistīties visos vajadzīgajos pasākumos, lai uzlabotu un veidotu jaunus produktu virzīšanas pasākumus.
5. Uzņēmums arī ir gatavs attīstīties un uzlabot līdz šim esošo darba kārtības sistēmu, ļaujot attīstīt uzņēmumam savu mārketinga nodaļu nākotnē.
Priekšlikumi:
1. Sadarbojoties uzņēmuma visu nodaļu vadītājiem uzlabot komunikācijas vidi starp uzņēma nodaļām, tā veicinot komandas darbu, savstarpēju saprati, kopīgus mērķus un tādējādi uzņēmuma attīstību.
2. Uzņēmuma vadītajam, attīstīt un pilnveidot uzņēmumā attiecīgi trūkstošās nodaļas, kā piemēram marketinga nodaļu un arī sabiedrisko attiecību nodaļu, abi šie speciālisti uzņēmumam būtu liels ieguvums tālākā attīstībā un pareizu un profesionālu uzņēmuma nākotnes attīstību tikai sekmētu šie specialisti pielietojot savas zināšanas.
3. Nodarbinot mārketinga speciālistu kopā ar vadītāju izstrādāt mārketinga plānu, lai varētu apzināt sasniedzamos mērķus un draudus, kas varētu rasties, mērķu sasniegšanas procesā.
4. Nodarbinot sabiedrisko attiecību speciālistu kā vienu no uzdevumiem izvirzīt vizuālā tēla veidošanu uzņēmumam, tā pat kopā ar mārketinga speciālistu strādāt pie uzņēmuma pakalpojumu virzīšanas pasākumiem, piemēram izstrādāt reklāmas ar tūrismu saistītos žurnālos.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register