Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199559
 
Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS VIRZIENI    5
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma mārketinga elementi    5
2.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA VIDE    11
2.1.  Iekšējā vide    11
2.2.  Uzņēmuma ārējā vide    12
2.3.  Konkurences analīze    15
3.  UZŅĒMUMA TIRGUS SEGMENTI UN KLIENTU PIEPRASĪJUMA NODROŠINĀSANA    16
3.1.  Uzņēmuma klientu raksturojums un segmentācija    17
3.2.  Klientu servisa līmeņa nodrošināšana    18
3.3.  Klientu apmierinātības vērtējums    19
4.  JAUNU KLIENTU PIESAISTES IESPĒJAS    20
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMI    25
Extract

IEVADS
Mārketinga prakse veikta SIA „xxx” no 2009. gada 1. februāra līdz 2009. gada 22. maijam. Minētais uzņēmuma izvēlēts gan pamatojoties uz to, ka autora kā klienta pieredze ir saistīta ar šo uzņēmumu, gan arī tāpēc, ka pastāvošas konkurences apstākļos mārketinga jautājumu šim uzņēmumam ir aktuāli.
Uzņēmuma SIA „xxx” pamatdarbības virzieni ir nekustamā īpašuma izīrēšana un apsaimniekošana. Uzņēmums atrodas Liepājā un darbojas no 2000. gada. Uzņēmuma darbība ir cieši saistīta ar klientu apkalpošanu un nekustamā īpašuma uzturēšanu, kā tas darbojas spēcīgas ārējās vides faktoru ietekmē, tāpēc autors izvēlējās prakses laikā vairāk uzmanības pievērst tieši šim jautājumu lokam.
Uzņēmums veiksmīgi tiek galā ar iekšējās un ārējas mārketinga vides faktoriem: grāmatvedību, institucionālo menedžmentu, finanšu, piegādātājiem, konkurentiem, patērētājiem, likumdošanas instancēm, demogrāfiju, ekonomiku, tehnoloģiskajiem un zinātniskajiem, politiski juridiskajiem, sociālkulturu struktūrvienībām.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus.
2.Analizēt uzņēmuma mārketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro vides aspektus.
3.Veikt uzņēmuma mārketinga pamatelementu izpēti.
4.Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.
5.Veikt aptauju –„Kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību” un analizēt aptaujas rezultātus.
6.Novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas.
7.Izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai saistībā ar klientu apkalpošanu.
Prakses uzdevumu veikšanai izmantoti gan mārketinga teorētiskās literatūras avoti un nozares informācija, gan uzņēmumā SIA „Lumeka” pieejamā informācija un aptaujas rezultāti
Pielietotās pētījumu metodes ir aptaujas anketa, kas tikai izdalītas uzņēmuma klientiem
Pētījuma periods ir 30 dienas.
Darba apjoms – 32 lapa. Tas sastāv no ievada, 4 nodaļām, 6 apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotajiem avotiem un pielikuma.
Pirmajā daļā aprakstīts uzņēmuma juridiskās koordinātes un uzņēmuma darbības joma cik ilgi uzņēmums jau darbojas un kāds ir uzņēmuma darbības apjoms, par produkta un pakalpojuma dzīves ciklu un to atrašanās vietu. Cenu politiku to izmaiņām un salīdzinājums ar konkurentu pakalpojumu tarifiem.
Otrajā daļā aprakstīts uzņēmuma mārketinga vide, iekšējā vide, tieši ietekmējošā arējā vide un netieši ietekmējošā vide tika veikta SVID analīze. Kā uzņēmums tiek galā ar mārketinga vides segmentiem. Un konkurentu analīze, kādā situācijā atrodas konkurenti, par ko tiek uzskatīti konkurenti, un to salīdzinājums ar SIA „xxx”.
Trešajā daļā tiek aprakstīts mārketinga tirgus segmenti un kādu stratēģiju izmanto SIA „xxxx”. Pēc kādiem uzskatiem uzņēmums segmentē savus klientus, kādā veidā nodrošina augsta līmeņa klienta apkalpošanas servisu. Lai noskaidrotu ko par uzņēmuma darbībām domā klienti tika veikta aptauja, anketu veidā, un izdarīti secinājumi.
Ceturtajā daļa tiek apzināti tirgus segmenti kurā uzņēmums varētu darboties un tādā veidā iegūtu jaunus klientus, pielietotu savu pieredzi un zināšanas, kā arī gūtu jaunas.
Darba rezultātā izdarīti secinājumi un priekšlikumi par uzņēmuma darbības virzieniem, pakalpojuma dzīves ciklu par klienta segmentēšanu, stratēģija ko izvēlas uzņēmums darbojoties nekustamā īpašuma tirgū un to apsaimniekošana. Kādus tirgus vēl uzņēmums var apgūt un darboties. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1127191
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register