Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207968
 
Evaluation:
Published: 26.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojumus    3
  Attīstības stratēģija    4
  Organizatoriskā struktūra    4
  Personāla skaits un funkciju sadale    4
  Preču sortiments    5
  Attīstības gaita un tendences    5
2.  Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    6
  Patērētāji/ klienti    6
  Tirgus pētījumi    6
  Mārketinga funkcijas un organizatoriskās formas    6
  Konkurenti un konkurētspēja    7
  Preču raksturlielums un apgrozījums    7
  Preču cenas to veidošana    8
  Reklāma, tās efektivitāte un sabiedrisko attiecību veidošana    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
  Mārketinga audita izziņa    12
Extract

PERSONĀLA SKAITS UN FUNKCIJU SADALE

Uzņēmumā strādā ap 40 darbinieku, un tas uzskatāms par vidēji lielu uzņēmumu. Darbinieku funkcijas un darba apraksti ir izveidoti un darbiniekiem zināmi. Pieņemot jaunus darbiniekus, tie darba aprakstus saņem jau kopā ar darba līguma projektu, tāpēc jau pirms darba līguma noslēgšanas darbinieks precīzi zina, kādas būs viņa funkcijas un kas tieši ietilpst viņa pienākumos. Jaunu darbinieku pieņemšanā darbā ir pārdomāta – uz vakantajām darba vietām tiek rīkoti konkursi un jaunus darbiniekus uzņem pēc nopietnas pieteikumu analīzes un pārrunām.

Katrā veikalā ir- veikala vadītājs, vecākais pārdevējs un divi jaunākie pārdevēji. Galvenā persona uzņēmuma, kura pieņem visus svarīgos lēmumus par attīstību ir īpašnieks, konsultējoties ar veikala vadītājiem. Jaunākajiem pārdevējiem ir pienākums uzturēt veikalos kārtību un pieņemt pasūtījumus. Vecākais pārdevējs koordinē un uzmana jaunākos pārdevējus. Veikala vadītājs organizē pasūtījumus, aprēķina algas un prēmijas un veic citus svarīgos darbus.

PREČU SORTIMENTS
Nakts Mēbeles galvenokārt piedāvā klientiem 9 guļamistabas kolekcijas (Alfa, Aura, Delta, Greta, Linda, Rīga, Roma, Sandra, Stella). Katrā kolekcijā ietilpst gulta, skapis, nakts skapis vai kumode. Iecienītākā ir Delta kolekcija, jo tā ir par pieņemamu cenu ar teicamu kvalitāti.
Otrs lielākais produkts ir gultu matrači, kas tiek tirgoti atsevišķi un ir arī iecienīti klientu vidū.
Nakts Mēbeles piedāvā arī plašu gultasveļas kolekcija, kas klientu vidū ir īpaši iecienīta.
Veikalos tiek tirgoti arī guļamistabas aksesuāri- lampas, vāzes, tekstilizstrādājumi u.c.
Pēc apgrozījuma mēbeles sastāda ~65%, matrači ~25%, aksesuāri ~10%.



ATTĪSTĪBAS GAITA UN TENDENCES

Izpētot uzņēmuma darbību pēdējos gados var secināt, ka uzņēmums attīstās ļoti veiksmīgi un pelņa pieaug ar katru gadu. Šie labie rādītāji ir saistāmi ar mājokļu pieaugumu un attīstību valstī.
Prakses laikā, iezīmējās tendence, ka klients pērkot gultu iegādājas uzreiz arī jaunu gultasveļu, kas tiek pārdota ar atlaidi (10-15%).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1135128
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register