Uzņēmums izmanto vēl vienu Facebook piedāvātu instrumentu – Facebook Pixel. Tas ir uzņēmuma mājas lapai pievienots kods, kas piefiksē mājas lapas apmeklētājus, kas ir arī Facebook reģistrēti lietotāji. Facebook Pixel atskaitēs ir apskatāma informācija par lietotāju uzvedību mājas lapā, piemēram, lapu skatījumi, aizpildītas anketas, veikts pirkums un citi, kā arī demogrāfiskie, ģeogrāfiskie un personiskie raksturlielumi. Pateicoties šai informācijai, ir daudz vienkāršāk noteikt produkta mērķauditoriju, savukārt tas ļauj koncentrēties uz tieši tiem mājas lapas apmeklētājiem, kuri varētu veikt pirkumu.
Viens no efektīvākajiem uzņēmuma izmantotajiem rīkiem ir Google AdWords. Tas ir rīks, ar kura starpniecību ir iespējams izvietot reklāmas nevien Google atlases rezultātu lapās, bet arī partneru mājas lapās, turklāt tas ļauj precīzi segmentēt mērķauditoriju. Rīks palīdz novērtēt kampaņas veiktspēju, lai tā lietotājs varētu pielāgot reklāmu, tādējādi produkta reklāma tiek rādīta potenciālajiem klientiem uzņēmuma izvēlētajā formātā, vietā un laikā.
Google AdWords rīks ir sasaistīts ar Google Analytics, lai visu informāciju par mājas lapas apmeklētājiem un reklāmām varētu apskatīt vienuviet. Google Analytics ir Google pakalpojums, kas apkopo informāciju par visiem mājas lapas apmeklētājiem un viņu darbībām, tostarp tiek apkopota arī informācija par klikšķiem uz Google AdWords reklāmas. Šis pakalpojums ir vēl viena lieliska iespēja uzzināt, kas ir uzņēmuma produkta mērķauditorija, no kurienes nāk mājas lapas apmeklētāji un ko viņi meklē mājas lapa. Sava klienta pazīšana ir viens no nozīmīgākajiem soļiem uz nosprausto mērķu sasniegšanu!
Secinājumi
• Uzņēmums izmanto vairākus no populārākajiem un efektīvākajiem interneta mārketinga rīkiem.
• Uzņēmums ir aktīvs sociālajos medijos.
• Uzņēmums efektīvi izmanto e-pasta mārketinga sistēmu.
…