Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251199
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

I Personīgā izglītības filozofija
Tagad plašsaziņas līdzekļos var lasīt daudz informācijas par to, vai bērniem agrīnajā pirmsskolas vecumā vajadzīga audzināšana, vai nē. Mans viedoklis ir, ka audzināšanai ir ārkārtīgi liela nozīme jau no dzimšanas brīža. Audzināšanai ir liela nozīme bērna personības attīstībā, kā Velta Golubina raksta savā grāmatā „Pirmsskolas pedagoga rokasgrāmata”: „Personība pozitīvi attīstās tikai labvēlīgas vides un bioloģisko priekšnoteikumu mijiedarbībā, saņemot cilvēku sabiedrībā pieņemto uzskatu un tradīciju ietvaros nosacīto audzināšanu.”
Manuprāt, pirmsskolas izglītības iestāde sniedz man daudz perspektīvu turpmākai karjerai. Taču, man vēl ir daudz jāpiestrādā pie savas personības attīstības. Man nepieciešams būt vēl aktīvākai un drošākai savā komunikācijā ar pieaugušajiem. Kā pamanīju, būtisks traucēklis manai darbībai pirmsskolas izglītības iestādē ir nedrošums pirmsskolas izglītības skolotājas priekšā.

II Pašvērtējums
Dodoties praksē, izvirzīju sev mērķi un sastādīju tā realizēšanas plānu. Tagad pēc prakses secinu, ka mērķi ir izdevies īstenot.
Liels būtisks pluss šīs prakses laikā bija pirmsskolas izglītības iestādes vides maiņa un nokļūšana citu pedagogu darba laukā. Iepriekšējā pieredze ar audzinātāju bija pilnīgi atšķirīga no šīs pieredzes. Varu teikt, ka šī prakse man ir mainījusi uzskatus par pirmsskolas izglītības darbiniekiem.
Prakses laikā ārkārtīgi palīdzēja prakses vadītājas atsaucība un vēlme mani atbalstīt un palīdzēt prakses laikā. Šo trīs nedēļu laikā mums izveidojās ārkārtīgi labas attiecības. Tagad man nav bail lūgt padomu un analizēt savu rīcību, kopā ar prakses vadītāju. Tāpat arī izdevās izveidot fantastiskas attiecības ar bērniem. Jau pirmajā dienā sajutos viņu vidū kā zivs ūdenī. Turklāt, audzinātāja, izteicās, ka viņa pat redzot, ka es bērniem patīku un viņi patīk man. Tas ir ļoti svarīgi. Vēl jāpiestrādā pie sadarbības ar vecākiem, taču, šīs prakses laikā izdevās nedaudz nodibināt kontaktu arī ar bērnu vecākiem. Patīkami, ka viņi mani uztvēra kā pedagogu, nevis tikai studenti.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1232072
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register