Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478440
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide pārmaiņu procesā    4
1.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    4
1.2.  Uzņēmuma vīzija, misija    4
1.3.  Uzņēmuma mārketinga mērķi un stratēģija    5
1.4.  Iuzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums    6
1.5.  Reklāmas veidi ,funkcijas un to efektivitāte    11
1.6.  Projektu vadīšana ,uzraudzība ,kontrole un riska novērtēšana    13
2.  Uzņēmējdarbības finansēšana un kreditēšana    14
2.1.  Finansēšanas avoti    14
2.2.  Klientu kreditēšanas sistēma uzņēmumā    15
3.  Nodokļi un nodevas    18
Extract


Uzņēmuma struktūrvienība - dāvanu veikals –salons “ Bēniņi “ dibināts 2003. gada 10.novembrī.
Uzņēmuma galvenais darbības veids ir dažādu preču piedāvāšana un preču komplektu veidošana un iesaiņošana .Dāvanas vai dāvanu komplektus iespējams pasūtīt veikalā uz vietas vai arī pa telefonu .Iespējams arī pasūtīt internetā nosūtot ziņu ar nepieciešamās preces aprakstu ,vēlamo cenu un daudzumu uz veikala pastkastīti.
Veikalā dāvanas iespējams pasūtīt kolektīvām svētku reizēm ,jubilejām , tematiskiem pasākumiem, loterijām un dažādiem citiem gadījumiem.
Iespējama arī pakalpojuma apmaksa ar pārskaitījumu ,pēcapmaksu ,barteri. Pasūtītās dāvanas tiks piegādātas vajadzīgajā vietā un laikā ja klienti to vēlēsies.
Protams Rīgā ir daudz vietas kas sniedz identiskus vai līdzīgus pakalpojumus un ,lai iekarotu savu vietu šajā niša uz ilgu laiku un strādātu ar panākumiem ir un būs jāizcīna smaga konkurences cīņa un jāpierāda tieši veikala “ Bēniņi “ priekšrocības salīdzinoši ar citiem līdzvērtīgiem pretendentiem.

1.2. Uzņēmuma vīzija, misija

Jebkura uzņēmuma pirmais posms ir stratēģiskā virziena noteikšana. Parasti tos nosaka definējot vīziju ,misiju un mērķus. Tas palīdz firmai saprast kāpēc tā vispār eksistē, palīdz noteikt virzienu, kādā tā dodas un kur vēlas nonākt. Ja organizācija to neapzinās, stratēģijas nebūs efektīgas.
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis pat tad ja vadītāji to nav formulējuši.
Misijā tiek definēts organizācijas eksistences iemesls, sfēra, kurā tas darbojas, klienti, ko tā apkalpo, un prasmes ko tā cenšas attīstīt, lai sasniegtu savu vīziju. Tā dod firmai stratēģisko virzību, nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības. Pat tad ja uzņēmums pieaug vai pārveidojas sākotnēji formulētie principi parasti paliek misijas pamatā .Misija parasti tiek formulēta samērā abstrakti un vispārīgi. Misiju vajadzētu formulēt pašā firmas darbības sākumā- uzsākot uzņēmējdarbību. Diemžēl daudzi vadītāji misiju sāk formulēt tikai tad kad uzņēmums jau nonācis kritiskā situācijā .misija tiek formulēta atbildot uz šādiem jautājumiem:

1. Kādas klientu grupas vajadzības tiek apmierinātas ?
2. Kādas klientu vajadzības tiek apmierinātas
3. Kā tiek apmierinātas patērētāju vēlmes un īpašās vajadzības?

Vīzija attiecas uz plašākiem un vēlamākiem organizācijas mērķiem un raksturo tā centienus. Vīziju var izmantot kā reklāmas saukli, lozungu pircēju piesaistīšanai.
Vīzija atbild uz jautājumu “Kādi mēs gribam kļūt? “. Principā uzņēmuma stimulējošs faktors ir peļņa nevis misija un vīzija, bet tas interesē tikai uzņēmuma īpašnieku nevis darbiniekus, jo tos parasti nesaista tas cik daudz uzņēmums nopelna .Vīzija formulē uzņēmuma nākotnes plānus, kas ir zināma motivācija darbiniekiem efektīvi strādāt .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register