Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123939
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.04.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pirmskolas izglītības iestādes un grupas raksturojums    3
2.  Novērošanas protokols un novērošanas rezultāti    5
3.  Novērojumu analīze un grupas pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    8
4.  Mēneša plāns    10
5.  Nedēļas plāns un paveiktā darba pašanalīze    12
6.  Filmētās nodarbības izvērsts plānojums    32
7.  Filmētās nodarbības pašanalīze    37
  Kopsavilkums    38
  Literatūras un avotu saraksts    39
Extract

Pirmskolas izglītības iestādes un grupas raksturojums
Pirmskolas izglītības iestādē, kurā tika īstenota prakse laika periodā no 2022.gada
19.septembra līdz 2022.gada 11.novembrim, mācās bērni vecumā no diviem līdz sešiem
gadiem. Mācību vide ir spoža un pozitīva. Grupā ir līdz 15 bērniem un, pateicoties tam, ka vienā
grupiņā mācās gan divu gadu vecuma bērni, gan sagatavošanas skolai līmeņa bērni, ļoti
pārskatāma ir viņu sadarbība. Bieži var redzēt, ka vecāka vecuma bērni palīdz mazākiem
saģērbties, vai palīdz salikt puzli, vai darba procesā kaut ko palīdz. Vecākas meitenes, ejot pa
gaiteni, tur mazākos aiz rociņas un pieskata, lai neviens tos neaizvaino un nepagrūd. Savukārt,
mazākie bērni arī pievienojas vecāko bērnu kompānijā. Tā kā izglītības līmenis divu gadu
vecam bērnam ir ļoti atšķirīgs no sešu gadu vecā bērna, uzdevumus pedagogs sagatavo
atšķirīgus, lai būtu interesanti strādāt katram vecumu posmam. Un bieži var vērot situāciju, kad
mazie bērni skatās, ko dara vecākie, cenšas atkārtot vai pievienoties darba procesam. Te ir labi
pārskatāma caurviju prasme – sadarbība, gan arī pašu vadītās mācīšanās. Tā kā nodarbības
notiek vienlaikus visām vecuma grupām, ir dažādi sarežģītības līmeņi. Un, tā kā bērnu ir daudz,
bet pedagogs ir viens, bērni mācās strādāt patstāvīgi, pedagogs vairāk palīdz ar ieteikumiem un
idejām, nevis palīdz fiziski kaut ko izpildīt. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1406085
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register