Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:937824
 
Evaluation:
Published: 09.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MAIZES UN MILTU IZSTRĀDĀJUMU RAŽOŠANAS NOZARES ANALĪZE LATVIJĀ    6
1.1.  SIA „Lāči” vieta maizes un miltu ražošanas nozarē Latvijā    6
1.2.  Statistisko datu analīze    7
1.3.  Uzņēmējdarbības forma, likumdošana un prasības uzņēmējdarbības uzsākšanai    9
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    13
2.1.  Uzņēmuma SIA „Lāči” vispārīgs apraksts    13
2.2.  Organizatoriskā struktūra    14
2.3.  Darbības vides analīze    16
2.3.1.  Uzņēmuma iekšējā vide    16
2.3.2.  Uzņēmuma ārējā vide    17
2.4.  Uzņēmuma SVID analīze    18
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS ANALĪZE    21
3.1.  Loģistikas procesu apraksts    21
3.2.  Problēmu analīze, iespējamie problēmu risinājumi    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI


1. SIA “Lāči” ir viens no lielākajiem uzņēmumiem savā nozarē, tas sevi ir veiksmīgi pozicionējis un virzījis tirgū, iegūstot ne tikai savus pastāvīgos klientus, bet arī nostiprinājies starp vadošajiem maizes un konditorejas izstrādājumu ražotājiem Latvijā.
2. Paplašinot savu sortimenta klāstu, augot meistarībā un gūstot arvien lielāku pieredzi, “Lāči” aktīvi meklē jaunus sadarbības partnerus ne tikai Latvijā, bet arī citur pasaulē, piedaloties starptautiskās izstādēs.
3. Pateicoties misijai un vīzijai, uzņēmumam ir izvirzīti skaidri nākotnes mērķi – cept augstvērtīgu un dabīgu maizi, kā arī ražot oriģinālus konditorejas izstrādājumus, ievērojot un attīstot gadsimtiem senās tradīcijas, tai pat laikā attīstot jaunus biznesa virzienus Latvijas un ārvalstu tirgū.
4. SIA “Lāči” darbību ietekmē vairāki faktori – konkurence starp ražotājiem, ekonomiskais stāvoklis, kas tieši ietekmē klientu pirktspēju, gala produkta cena, kura nav zema, pateicoties augstvērtīgu izejvielu izmantošanai, kā arī ierobežots izejvielu piedāvājums, izvēloties Latvijas ražotājus.
5. Uzņēmumam ir visas iespējas paplašināt savu darbību ārpus Latvijas, pie kā arī tiek daudz strādāts, kā arī piesaistīt ERAF un ESF līdzekļus, kas ir palīdzējis attīstīties līdz šim un palīdzēs arī nākotnē.
6. Paplašinot sortimentu, attīstoties tik strauji kā līdz šim, uzņēmuma noliktavas un aukstuma kameras platība tuvākajā nākotnē varētu būt par mazu.
7. Uzņēmums nepievērš pietiekamu uzmanību darbinieku kultūras veidošanai, kā arī kvalifikācijas līmenim zemāka līmeņa darbinieku vidū.
8. Uzņēmumā ir novērojama visai liela darbinieku maiņa, it īpaši zemākā līmeņa darbinieku vidū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register