Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:751554
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma darbības un pārdošanas darba organizācijas, vadības izpēte un analīze    3
1.1.  SIA ‘’Mikrotīkls’’ darbības raksturojums un struktūrshēma    3
1.2.  Apraksts par preces vai pakalpojumu pircējiem, analīze par pārdevēja darba uzdevumiem, pārdošanas plāniem    5
1.3.  Pārdošanas modelis uzņēmumā, noteiktas un analizētas pārdošanas problēmas, izstrādāti priekšlikumi pārdošanas modeļa uzlabošanai    6
2.  Pārdošanas darba kontrole    8
2.1.  Dokumentu izpēte un analīze, veikto novērojumu un fiksēto rezultātu analīze    8
3.  Pārdevēja darba izmaksu un ienesīguma izpēte un analīze    10
3.1.  Pārdevēja apgrozījuma plāns un prēmijas aprēķināšanas izpēte    11
4.  Bezvadu maršrutētāja mārketinga analīze    13
4.1.  Produkcijas apraksts    13
4.2.  Mārketinga plāns    14
4.3.  Potenciālo pircēju saraksts    15
5.  Pārdošanas sarunas teksta izstrāde    16
5.2.  Pārdošanas sarunas sastāvdaļu teorētiskais raksturojums    17
5.3.  Pārdošanas vēstule    19
6.  Pārdošanas sarunu analīze    21
7.  Pārdošanas vēstuļu kļūdu un veiksmju analīze    23
  Secinājum    28
  Priekšlikumi    29
Extract

SECINĀJUMI
1. SIA “Mikrotīklam” ir mūsdienām nepierasta mārketinga pieeja.Uzņēmums nereklamē sevi sociālajos tīklos vai arī citās internet vietnēs.Sociālie mediji tiek izmantoti komunikācijai ar esošajiem klientiem, bet nav veidota piesaistoša reklāma potenciālajiem klientiem.
2. SIA “Mikrotīkls”rīko lietotāju sanāksmi, kas ir starptautiski Expo stila veidoti pasākumi. Šādos pasākumos pēc oficiālajām daļām notiek prezentācijas un sarunas ar potenciālajiem klientiem.
3. Pārdošanas modeļa vājās puses ir tā ka produkcija ir ļoti specifiska un nav iespējams to pārdot jebkuram klientam un arī potenciālajiem klientiem ir nepieciešamas prezentācijas un praktiski izmēģinājumi, lai klients varētu pārliecināties par preces iegādes nepieciešamību.
4. SIA”Mikrotīkls” nav mārketinga speciālista, kas speciāli varētu organizēt reklāmas kampaņas, kas būtu saistītas ar potenciālo klientu piesaistīšanu ārpus Expo stila veidotiem pasākumiem.
5. Veicot vairākus pārdošanas mēģinājumus var secināt ka profesionāla pārdošanas speciālista darbs ir daudz rezultatīvāks salīdzinot ar praktikantu.Lai sasniegtu labus pārdošanas rezultātus ir nepieciešams laiks, pieredze un pozitīvi noskaņoti klienti.
6. Abos saziņas līdzekļos telefona sarunā un vēstulē tiek vienlīdz uzsvērtas uzņēmuma priekšrocības par preču unikalitāti un jaunievedumu. Izvēloties SIA ‘’Mikrotīkls’’ produktu var ietaupīt naudas līdzekļus un izmantot jaunākās tehnoloģijas, kas dod iespēju būt mobilam un atbrīvot telpu savā uzņēmumā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register