Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844034
 
Evaluation:
Published: 15.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.1  Parex bankas produktu kāsts privātpersonām    6
2.2.  Parex bankas produktu klāts uzņēmumiem    18
2.3  Produktu modifikācijas pasākumi    24
3.  Parex bankas pozīcija Latvijas Republikas banku pakalpojumu tirgū    26
4.  Parex bankas kapitāla atdeves (ROE) un aktīvu atdeves (ROA) rādītāji    28
8.  Parex bankas elektronisko norēķinu iespējas un veidi    66
  Izmantotās literatūtas un avotu saraksts    71
Extract

Parex bankas organizatoriskā struktūta ir diezgan sarežģita. To var apskatīt pielikumā Nr.1. Pašlaik vadības sastāvs ir:
Valerijs Kargins – Prezidents un Valdes priekšsēdētājs
Viktors Krasovickis - Valdes loceklis un prokūrists
Aleksandrs Kvasovs - Vecākais viceprezidents
Jorens Raitums - Viceprezidents klientu kreditēšanas jautājumos
Jevgēnijs Zolotarevs - Vecākais viceprezidents kapitāla tirgu un investīciju jautājumos
Ēriks Brīvmanis - Viceprezidents finansu un IT jautājumos
Arnis Lagzdiņš - Vecākais viceprezidents atbilstības uzraudzības jautājumos
AS Parex banka padomes sastāvs tagad ir šāds:
Guntars Grīnbergs – Padomes priekšsēdētājs;
Valdis Birkavs – Padomes priekšsēdētāja vietnieks;
Gints Poišs – Padomes loceklis;
Hans Eberhard Berndt – Padomes loceklis.
Andris Bērziņš – Padomes loceklis
Vecākais viceprezidents, klientu apkalpošanas direkcijā ir A. Kvasovs ir atbildīgs par Operāciju pārvaldi, kas aptver klientu apkalpošanu , darbības ar norēķinu kartēm, maksājumus un filiāļu pārvaldīšanu. Klientu apkalpošanas direkcijas galvenās funkcijas ir klientu apkalpošana (privātpersonas, mazie un vidējie uzņēmumi), lielo klientu apkalpošana, maksājumu karšu izgatavošana un izsniegšana, korespondējošas attiecības un maksājumu apkalpošana, attālinātā klientu apkalpošana, darījumi ar skaidru naudu, produktu pārdošana un mārketings.
Viceprezidents klientu kreditēšanas direkcijā ir Jorens Raitums ir atbildīgs par kreditēšanas operācijām, kas aptver visu aizdevumu un līzinga piešķiršanu privātpersonām un uzņēmumiem. Kreditēšanas direkcijas galvenās funkcijas ir privātpersonu un uzņēmumu kreditēšana, tirdzniecības finansēšana, kreditēšanas attīstība.
Viceprezidents kapitāla tirgu un investīciju jautājumos ir J. Zolotarevs ir atbildīgs par kapitāla tirgiem, resursu un dīlinga nodaļu darbību, investīciju banku darbībām, korporatīvajām finansēm, investīciju produktiem un trasta noguldījumu un aktīvu pārvaldīšanu, Parex Grupas stratēģisko attīstību un sadarbību ar inve
Ē. Brīvmanis, kurš ir atbildīgs par Bankas un Grupas finanšu vadību, aktīvu un pasīvu pārvaldīšanu, informācijas tehnoloģijas stratēģijas izstrādi un ieviešanu, Bankas un Grupas grāmatvedības uzskaiti.
Vēl svarīgākas direkcijas ir: Atbilstības uzraudzības direkcija, kuras vecākais viceprezidents ir A. Lagzdiņš, kurš ir atbildīgs par Grupas darbības atbilstību regulējošiem normatīvajiem aktiem un iekšējām procedūrām; Juridiskā direkcija, Drošības daļa Parex Grupas personāla daļa, Saimniecības un remontu – celtniecības daļa, Kanceleja un Īpašas nozīmes finanšu projektu daļa.
Parex bankas mārketinga nodaļas funkcijas ir pētīt un izzināt bankas potenciālo un esošo tirgu, kā arī veikt jaunu produktu ieviešanas un esošo uzlabošanas pasākumus, izstrādāt reklāmas paketi utt. Mārketings is viens no svarīgākajiem faktoriem bankas biznesa pasākumos līdz ar vispārējo pārvaldi, finansēm un tehnoloģijām.Mārketinga nodaļa nodarbojas ar bankas reklāmas un mārketinga vīzijas plānošanu, izstrādi, kontroli un realizāciju. Mārketinga daļa arī ir atbildīga par savlaicīgu bankas darbinieku informēšanu par visiem jaunākajiem un aktuālākajiem bankas piedāvājumiem.
Mārketinga mērķi:
Viens no stratēģiskajiem mērķiem ir piedāvāt ikvienam klientam vienkāršu un drošu naudas ieguldīšanas procesu un palīdzēt naudai pelnīt, neatkarīgi no ieguldītās summas un noguldījuma termiņa;
Atvērt saviem klientiem filiāes arī ctās pilsētās ārpus Latvijas teritorijas;
Novērtēt konkurentu piedāvātos pakalpojumus, to cenas, lai varētu uzlabot bankas darbību un piedāvāt saviem klientiem labāku risinājumu, nekā konkurenti, līdz ar to piesaistīt jaunus klientus;
Piedāvāt ikvienam klientam vienkāršu un drošu naudas ieguldīšanas procesu un palīdzēt naudai pelnīt, neatkarīgi no ieguldītās summas un noguldījuma termiņa;
Saglabāt un stiprināt bankas vadošās pozīcijas Latvijā;
Vērtēt konkurentu piedāvātos pakalpojumus, to cenas, lai varētu uzlabot bankas darbību un piedāvāt saviem klientiem labāku risinājumu, nekā konkurenti, līdz ar to piesaistīt jaunus klientus;
Mārketinga daļas produktu attīstības nodaļa nodarbojas ar jaunu produktu izstrādāšanu un to ieviešanas iespēju pētīšanu, kā arī esošo produktu kvalitātes uzlabošanas iespējām.
Iekšējā mārketinga nodaļa nodarbojas ar informācijas plūsmas organizēšanu starp bankas struktūras vienībām, lai visi bankas darbinieki savlaicīgu būtu informēti par visiem jaunumiem. Bankas iekšējā mārketinga nodaļa atbild arī par veidlapu un bukletu vizuālo izskatu, pastāvīgi uzlabojot un papildinot to saturu un noformējumu.
Starptautisko attiecību mārketinga grupas uzdevumi ir visplašāki un lōti svarīgi bankas darbības veiksmīgai darbībai. Galvenie no šiem uzdevumiem ir:
Attiecību ar ne NVS valstu sadarbības partneriem un reitinga aģentūrām pārvaldīšana un uzturēšana, kā arī nepieciešamas informācijas par sniegšana par banku.
Piedalīšanās tirdzniecības palātu rīkotās sanāksmēs un pasākumos ar mērķi veicināt bankas pozitīvo tēlu.
Izstrādāt un uzturēt prezentatīvo materiālu komplektu par Banku un Kapitāla tirgu un investīciju direkciju; nodrošināt regulāru materiālu atjaunošanu un to izplatīšanu Bankā un vietējā, kā arī starptautiskajā auditorijā.
Bankas līdzdalības starptautiskajās kā arī vietējās konferencēs nodrošināšana ar mērķi nodibināt jaunus kontaktus un veicināt bankas pozitīvo tēlu. Šajā nolūkā sagatavot visu nepieciešamu infrmāciju um materiālus.
Parekss bankas mārketinga nodaļas darbības shēma izskatās šādi:
Tirgus iespēju analīze - fizisko personu tirgus; juridisko personu tirgus;
Mērķa tirgus atlase- tirgus segmentēšana; pakalpojumu pozīcijas noteikšana tirgū;
Mārketinga sistēmas izstrāde- jaunu pakalpojumu, cenu politika, jaunu produktu virzība;
Mārketinga sistēmas palīgdienesti- mārketinga informācija, plānošanas un organizatoriskā struktūra, kontroles sistēma.
Mārketinga sistēmas pamatelementi:
pakalpojumi;
noiets;
tirgus;
cenas virzība.
Deberkaršu piedāvājumi Maestro un Visa Electron nodrošina tās īpašniekiem sekojošās iespējas:
Saņemt algu un ieskaitījumus Algas kartes kontā, kur nauda būs pieejama 24 stundas dien-naktī;
Studenti var bez maksas noformēt Studenta karti studiju stipendijas saņemšanai;
Naudas karte paredzēta tikai skaidras naudas izņemšanai bankas automātos visā pasaulē.
Kredīkaršu piedāvājumi Visa, MasterCard un American Express nodrošina tās īpašniekiem sekojošās iespējas:
Ar Visa, MasterCard un American Express kredītkartēm var rezervēt viesnīcas un īrēt automašīnas, kā arī saņemt īpašas priekšrocības un atlaides;
Parex bankas kredītkarte ar atjaunojamu kredītlimitu;
Parex MasterCard kredītkarte;
Virtuālā karte, kas pastāv tikai virtuālā formā;
Visa Platinum bankas nozīmīgākajiem klientiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register