Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334310
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Hospitētas nodarbības    2
  Logopēda darbs ar bērniem    2
  Saaukkstēšanas slimību profilakse mājas apstākļos    3
  Vadītās mācību nodarbības    5
  Pirmās palīdzības sniegšanas pamatprincipi.Traumu riski pirmsskolas izglitības iestādē    5
  Pirmās palīdzības sniegšanas pamatprincipi bērnu vecumā    7
  Prakses pašanalīze    9
Extract

1.Nodarbība notika 16. novembrī. 2007.g., plkst. 8.00 – 10.25 (3. akadēmiskās stundas) Grupā – 5. bērni 5. gadu vecumā un 7. bērni 6. gadu vecumā.
2.Logopēda nodarbība notika grupiņas telpā, tā bija pietiekoši liela. Bērni sēdēja mācību zonā, pie saviem galdiņiem. Telpas apgaismojums atbilstošs. Priekšā ir korķa tāfele, uz kuras tiek izvietoti uzskates līdzekļi nodarbības uzskatāmībai, jo šis veids ir tuvāks pirmsskolas vecuma bērnu uztveres iespējām; ir daudz dažāda uzskates materiāla. Bērniem uz galdiem ir spalviņas, kokteiļsalmiņi.
3.Nodarbības tēma: Artikulācijas aparāta vingrinājumi un to izmantošana pareizas skaņas izrunas veicināšanā.
Darbs pie artikulācijas aparāta orgānu pamata kustību attīstīšanas tiek realizēts artikulācijas vingrināšanas formā. Artikulācijas vingrināšanas mērķis – izstrādāt artikulācijas aparāta orgānu pilnvērtīgas kustības un noteiktus stāvokļus, kas ir nepieciešami skaņu pareizai izrunai. Nodarbība tika uzsākta ar vingrinājumu, kas domāts artikulācijas orgānu muskuļu atslābināšanai – lūpu un mēles pašmasāžu, lai lūpas un mēle būtu atslābinātas, klausītu bērniem. Bērniem tika piedāvāts ar vieglām kustībām paplikšķināt mēlīti, paglāstīt to ar augšzobiem, piesardzīgi pabungāt ar lūpām, pakodīt. Sākumā tika izmantota uzskatāma demonstrācija, tālākajā darbā tika izmantoti attēli – simboli: gludeklītis – paglāstīt; lāpstiņa – pakodīt; rociņas – paplikšķināt. Katram vingrinājumam tika piemeklēts sižets.
4.Nodarbība bija ar aktīvu bērnu piedalīšanos. Audzinātāja stāsta sižetu un dos uzdevumus, bet bērni tos izpildīja. Bērniem tika sniegta atgriezeniskā saite – viņu veikuma novērtējums.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register