Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326731
 
Evaluation:
Published: 24.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Klases audzinātāja: xxx, bērnu skaits klasē- astoņi.
Izvēlējos šo skolu tāpēc, ka :
esmu šīs skolas absolvente
klases audzinātāja ir pedagogs ar 20 gadu darba stāžu
vēlējos iepazīties ar pedagoga darbu lauku skolā
uzskatu, ka lauku bērni atšķiras no pilsētas skolu bērniem
Tā kā klase nav liela, tur valda harmonija. Viens otru aizstāv un jūt līdzi jebkurā situācijā. Savā starpā ir ļoti labi draugi, vienmēr viens otram izpalīdz, gadās jau dažreiz kādi strīdz, bet tas ir ļoti reti. Ir ļoti asprātīgi, māk spriest loģiski, ja kāds viņus aizvaino, vai iesit, turas pretī, neraud un neizrāda aizvainojumu.
Bērni tiek bieži vien atstāti vieni, lai paveiktu uzdoto darbu. Viņi kļūst saliedētāki un patstāvīgāki. Klasē ir viens līderis ( Kristīne), kas nosaka visu ko darīt, kad klasē nav skolotājas, pārējie bērni neiebilsts un labprāt izpilda visus norādījumus.
Pēc manām domām desmitgadīgie bērni savam vecuma ir pārāk pieauguši. Varbūt viņi īpaši centās šo savu patstāvību parādīt manā klātbūtnē, tādejādi liekot saprast, ka viņi jau ir lieli un skolotāja var uz viņiem paļauties, bet varbūt viņi centās nesaniknot un "neiegāzt" savu audzinātāju svešinieka klātbūtnē.
Skolotāja tiek respektēta, jo viņas mācīšanas veids ir harizmātisks. Brīžiem stundas laikā no bērniem var just bailes, nedrošību, jo skolotāja stundas laikā var sakliegt, vai ironiski aizrādīt.
Skolotāja īpaši neizceļ nevienu no bērniem, viņai nav ne sava mīluļa, ne arī īpaši nemīlama bērna. Ja kāds no klases bērniem ir izpelnījies aizrādījumu, tad viņš to arī saņems, un ja ir pelnījis uzslavu, tad arī to skolotāja neaizmirst, lai arī varbūt tajā brīdi ir bijusi ļoti nokaitināta.
Kad es aizgāju uz skolu, lai pieteiktos praksē, mani ne īpaši gribēja pieņem. Direktore sakumā bija kategoriski pret, pamatojot savu negatīvo attieksmi ar to, ka nevēlas pildīt dokumentus. Mana uzstājība guva panākumus, lai gan negatīvā attieksme bija jūtama pat līdz pašām prakses beigām. Manas attiecības ar skolotāju bija tikai un vienīgi lietišķas, lai arī viņa mani labi pazīst. No skolas vadības nejutu ne kādu atbalstu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register