Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:543966
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Datums
27. 11.
Rīta aplis. Nedēļas tēma: „Vāverīte kuplastīte”.

Skolotāja darbība
1. Skolotāja iepazīstina bērnus ar vāverīti, kas ieradusies šodien ciemos pie bērniem.

2. Skolotāja jautā, kas pēc bērnu domām vislabāk garšo vāverītei.

3. Katram bērnam tiek izdalīti divi čiekuri. Skolotāja aicina tos aptaustīt, pasmaržot. Seko uzaicinājums rīta rosmei.

4. Pēc vingrošanas skolotāja ierosina čiekurus savākt vienkopus grozā.
5. Skolotāja rosina iemācīties pirkstiņu rotaļu par vāverīti – kuplastīti.

Bērna darbība
Bērni katrs atrod savu krēsliņu ar zīmīti aizmugurē un apsēžas aplī. Visi pēc kārtas nosauc katrs savu vārdu un sasveicinās ar vāverīti: „Labrīt, vāverīt!”.
Bērni min dažādus ēdienus, līdz ar skolotājas palīdzību nonāk pie secinājuma, ka čiekuri un to sēkliņas.
Vingro ar čiekuriem rokās, paceļot rokas augšā virs galvas, noliecoties, noliekot čiekurus uz grīdas, pārlecot tiem pāri.
Bērni ievieto čiekurus grozā.

Bērni skaita:
Vāverīte kuplastīte,
No zariņa zariņā
Jo zariņi šūpojās
Jo astīte svērstījās.
Līdzdarbojoties ar pirkstiņiem tiek attēlota dzejolītī notiekošā darbība. Taču divi zēni Andrejs un Rolands neiesaistās, jo risina savstarpējas sarunas.

Studenta secinājumi
Visi bērni saprot, ka jādodas uz rīta apli, taču ne visiem izdodas veikli atpazīt savu krēsliņu. Skolotāja piepalīdz.

Grupā valda labvēlīga gaisotne, bērni dalās savā starpā ar čiekuriem.

Bērniem ļoti patīk šādu papildlīdzekļu izmantošana vingrošanā.

Bērni ir darbīgi, viņi vēlas aktīvi darboties.

Pirkstiņu rotaļas ļoti labi attīsta bērniem iztēli, veiklību. Drošākie bērni ar savu piemēru iedrošina nedrošākos. Skolotāja ar savu piemēru piepalīdz tiem bērniem, kam nepadodas tik labi, cenšas pievērst Andreja un Rolanda uzmanību veicamajam uzdevumam.
Ar pirkstiņu rotaļas palīdzību bērni netieši mācās, kā arī attīsta roku smalko muskulatūru. Vingrina bērna uzmanību, atmiņu un koncentrēšanās spējas. Izmantojot skanošos žestus, bērniem veidojas noturīga kustību koordinācija, attīstās ritma izjūta (Pirkstiņu rotaļas, 2007,15).
„Atzinība, uzslavas, bērna darbības novērtējums stimulējoši ietekmē bērna sasniegumu motivācijas attīstību”(Attīstības psiholoģija, 1999, 88). Pirmsskolas vecumā vēlams bērnos ieaudzināt kārtības izjūtu, jo tas lieti noderēs, uzsākot skolas gaitas.










































Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1248122
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register