SECINĀJUMI
• Produkta/pakalpojuma stimulēšanas iespējas ir ļoti atkarīgas no konkrētā uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, jo ikviens apmeklētājs vēlas saņemt vairāk. Jaunpils pils savus apmeklētājus piesaista ar interesantām ekskursijām, maltīti un cietiem papildpakalpojumiem, kā piemēram, laulību ceremonijām
• Tieša ietekme uz izmitināšanas un ēdināšanas pakalpojumu sfēru ir sezonalitātei, jo katrā gadalaikā pieprasījums ir atšķirīgs. Viesnīca „Neiburgs” sezonalitāti pēdējā laikā izjūt ļoti minimāli, bet visizteiktākā tā ir vasarā, kad daudzi dodas atvaļinājumos. Jaunpils pilij nav jūtama īpaša sezonalitāte.
• Mainoties globālajai ekonomiskajai situācijai pasaulē mainās arī cilvēku spēja ceļot. Cilvēki izvēlas doties ceļojumos, kas saistīti ar radu un draugu apciemošanu.
• Viesnīcām liela prioritāte ir iesaistīšanās booking.com vienotajā viesnīcu pakalpojumu rezervēšanas vietnē, jo tā sniedz lielākas ērtības, kā arī palīdz uzņēmumam kļūt atpazīstamākam.
• Jaunpils pils piedāvā daudz dažādus papildus pakalpojumus, kas palīdz popularizēt arī galveno šajā uzņēmumā – pili un naktsmītni.
• Atrašanās vieta ietekmē uzņēmumu piedāvāto pakalpojumu pieprasījumu. Viesnīca „Neiburgs” ir daudz pieejamāka klientiem, jo atrodas pašā Rīgas centrā, bet Jaunpils pils atrodas 83km attālumā no Rīgas.
…