Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282153
 
Evaluation:
Published: 19.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  1.nedēļa -PII Priedīte Pūcīšu grupas bērnu fiziskā, sociālā un psihiskā attīstība    3
  2. nedēļa    5
  3., 4. nedēļa – PEDAGOĢISKAIS PROCESS    6
  3.nedēļas nodarbība ATKĀRTOSIM KRĀSAS!    9
  5.,6. nedēļa    12
  FILMĒTĀ NODARBĪBA    15
  Pedagoģiskās situācijas    23
  Pašanalīze    25
Extract

Pašanalīze
Mana prakse norisinājās PII “Priedīte”, vienā no 3 Madonas bērnudārziem. Šo prakses vietu izvēlējos lokācijas dēļ- tuvāk mājām. Bērnudārzs ir liels- aptuveni 200 bērni 10 grupās. Praksi gāju grupā “Pūcītes”, kurā mācās 20 bērni vecumā no 2 līdz 4 gadi.
Prakses laikā izmantoju dažādas mācību metodes- gan atdarināšanu, gan kustību rotaļas, arī muzikālās spēles, ritmizēšanu, didaktiskās spēles u.c. Bērni strādāja gan individuāli, gan grupās. Tā kā pasniedzu deju nodarbības pamatskolā, tad vislabāk man patika ar bērniem kustēties pie mūzikas. Vienmēr līdzi ņēmu mazu tumbiņu, ko var savienot ar telefonu, likām dziesmas un dejojām. Sapratu to, ka bērniem ļoti patīk darboties mūzikas pavadībā.
Pati nestrādāju bērnudārzā, tāpēc man grupiņā bija jāiepazīst bērni, kas man ļoti ātri izdevās. Ar aktīvajiem, komunikablajiem bērniem sadarbība izveidojās jau pirmajās dienās. Ar klusajiem bērniem centos aprunāties par dažādām tēmām, iedrošināt viņus, lai pieņem mani. Kopumā bija tikai viena meitene, ar kuru bija nedaudz grūtāk sadarboties, bet viņa ļoti reti nāca un bērnudārzu. Kopumā sadarbība ar bērniem bija nepārtraukta. Ja nedarbojos kādā brīdī ar bērniem un ļāvu viņiem vienkārši spēlēties, tad neizbēgami kāds tāpat nāca pie manis un uzdeva jautājumus vai stāstīja kaut ko no savas dzīves.
Pozitīvie stimuli, ko izmantoju savā darbā bija dažādi, bet visbiežākais- uzlīmīšu līmēšana uz rociņas. Kopumā labākais stimuls bija bērnu izvēlētās dziesmas klausīšanās. Bērniem ļoti svarīgi, lai viņus pēc padarītā darbiņa uzslavē. Citi paši lūdz, lai pienāku, paskatos, jo vēlas, lai paslavēju, pasaku, cik skaisti, labi padarīts darbiņš. Ar šiem pozitīvajiem stimuliem arī bērni aktīvāk darbojās patstāvīgi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register