Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:173467
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pamatinformācija par prakses vietu    3
  Kritēriji bērnu pratības noteikšanai visām mācību jomām    3
  Novērojumu rezultāti, bērnu pratības analīze    5
  Pedagoģiskais process pirmsskolā, mēneša plāns    6
  Pedagoģiskā procesa atspoguļojums    7
  Pirmā nedēļa    7
  Izvērsts rotaļnodarbības plāns – Kultūras izpratne un pašizpausmes mākslā mācību joma    9
  Otrā nedēļa    13
  Izvērsts rotaļnodarbības plāns – Tehnoloģiju mācību joma    15
  Trešā nedēļa    19
  Izvērsts rotaļnodarbības plāns – sociālā un pilsoniskā mācību joma    21
  Ceturtā nedēļa    25
  Izvērsts rotaļnodarbības plāns – matemātikas mācību joma    27
  Pašanalīze    34
  Prakses skolotāja – mentora vērtējums    35
Extract

Pamatinformācija par prakses vietu

Iepazīšanās ar prakses vietu, grupiņu un bērniem.
Savu Pirmsskolas skolotāja praksi veicu Privātās pirmsskolas izglītības iestādes “X” telpās. Šo iestādi izvēlējos tādēļ, ka pati šeit strādāju par mūzikas skolotāju un šķita, ka būtu interesanti šos bērnus iepazīt vairāk, kā tikai uz 2 nodarbībām nedēļā. Pirms prakses veikšanas arī viens no mērķiem bija ne tikai viņus vērot un analizēt viņu pratības konkrētās mācību jomās, bet arī, iespējams, atrast kādus izskaidrojumus un uzlabojumus, ko varu ņemt vērā, pasniedzot savas nodarbības.
Izglītības iestādē ir 3 dažādu vecumu grupiņas, kurās katrā ir apmēram no 10 līdz 16 bērnu. 1. vecumposma grupiņā (1,5 - 3 gadi), kurā veicu praksi kopā ir 16 bērnu. Tā kā prakses vieta ir privātā pirmsskolas izglītības iestāde, tad šī iestāde nav liela un tajā nav pārāk daudz grupiņu un bērnu, tātad katram bērnam tiek pievērsta individuālāka pieeja un bērni viens otru zina un ir “ģimeniskā” vidē, kā es to raksturotu.
Šos bērnus sāku iepazīt no 2022. gada septembra, kad pievienojos šīs izglītības iestādes kolektīvam, pirmos mēnešus strādāju līdz 10 bērnu grupiņai, bet skaits grupā aug un šobrīd jau pa šiem mēnešiem ir izaudzis līdz 16. Prakses iešanas laikā arī grupiņai pievienojās 2 jauni bērni, kas, iespējams, apgrūtināja bērnu precīzu novērojumu un analīzi, jo bērniem ir sākuma iepazīšanās process, kurā viņi vēl ne ar lielu aizrautību piedalās skolotāju vadītajās aktivitātēs un rotaļās ar citiem bērniem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1405118
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register