Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105696
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Tehnoloģiskie procesi    7
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    7
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    8
2.3.  Ēdienu gatavošana    11
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    13
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    14
2.6.  Secinājumi un priekšlikumi    14
3.  Sanitār higiēniskās prasības uzņēmumā    15
3.1.  Mazgāšanas un dezinfekcijas līdzekļu raksturojums    15
3.1.  secinājumi un priekšlikumi    21
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    21
4.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas virtuvē    22
4.3.  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    26
Extract

4.3. Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
Virtuves telpa ir neliela, kur notiek visi ēdienu gatavošanas procesi, kā arī trauku mazgāšana.
Uzņēmumā izejvielu pirmapstrāde, pusfabrikātu gatavošana, uzglabāšana un ēdienu gatavošana notiek vienā ražošanas telpā ar nodalītām darba vietām.
Uzņēmumā atrodas maz mehānisko iekārto, bet ar to pilnībā pietiek, lai ātri un veiksmīgi pagatavotu visus nepieciešamos ēdienus, kas ir iekļauti ēdienkartē.

Priekšlikumi:
Uzņēmumam nepieciešams paplašināt auto stāvvietu, pat reiz ir 10, tādēļ pusdienlaikā un brīvdienās pieplūstot lielajam apmeklētāju skaitam nav vietas kur klientiem novietot automašīnu.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
Uzņēmums piedāvā plašu pakalpojumu klāstu – restorāna - bāra pakalpojumus, banketu rīkošanu, organizēšanu uzņēmumā un ārpus tā, telpu īri dažādu pasākumu un semināru rīkošanai, baseinu – saunu, džakūzī, ūdens aerobiku, ārstniecisko vingrošanu, friziera, manikīra un skaistumkopšanas salona plašo procedūru klāstu.
Vietu skaits restorānā 21 un 5 papildvietas, viesu apkalpošana restorānā notiek pēc amerikāņu metodes.
Vislielākā apmeklētāju plūsma restorānā ir pusdienas laikā no plkst. 1200 līdz 1500 un vakarā no plkst. 1700 līdz 2000.
Uzņēmums produktu piegādātājus izvēlas pēc piedāvāto produktu klāsta, cenām, piedāvātām atlaidēm, kvalitātes.
Uzņēmumā netiek veikta temperatūras mērīšana atdzesētiem un saldētiem pārtikas produktiem, tie tiek novērtēti tikai organoleptiski.
Uzņēmumā izejvielu pirmapstrāde, pusfabrikātu gatavošana, uzglabāšana un ēdienu gatavošana notiek vienā ražošanas telpā ar nodalītām darba vietām.
Mazgāšanu un dezinfekciju veic ievērojot mazgāšanas un dezinfekcijas darba instrukciju.
Veidojot uzņēmumu jau iepriekš nav padomāts par zonām, kuras nedrīkstētu krustoties no higiēnas un drošības viedokļa.

Priekšlikumi:
Ārpus pilsētas nepieciešama norāde, ka pilsētas centrā atrodas restorāns „Efeja”, jo iebraucēji un tūristi nezin, par tā atrašanos vietu.
Uzņēmumam nepieciešams atjaunot izgaismoto reklāmas stendu, kas atrodas blakus uzņēmumam, jo tas ir zaudējis savu vizuālo pievilcību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register