Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:604907
 
Evaluation:
Published: 16.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Viesnīcas raksturojums    3
  Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    3
  Viesnīcas pakalpojumi un produkti, to kvalitāte    3
  Viesnīcas pakalpojumi    3
  Viesnīcas produkti    4
  Kvalitāte    6
  Viesnīcas resursi un to izmantošana    7
  Viesnīcas finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    8
  Viesnīcas organizatorisko struktūra un vadība    9
  Viesnīcas personāls un tā darba organizācija    9
  Viesnīcas darbība mārketingā    10
  Viesnīcas darbs ar klientiem    10
  Darbs Room service    11
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    13
Extract

Viesnīcas raksturojums
Viesnīca „Imperial Rhodes” atrodas uz vienas no Grieķijas lielākajām salām- Rodas salas. Viesnīca atrodas tikai 4 km no Rodas centra. Tā piedāvā lieliskas atpūtas, izklaides un sporta iespējas cilvēkiem, kas atbraukuši atpūsties, iespēju iepazīt grieķu kultūru un apskatīt kultūrvēsturiskus pieminekļus un vietas, kas atrodas pavisam netālu. Piemēram, Lindos un tā akropole atrodas tikai 35 km attālumā. Viesnīca ir ideāli piemērota ģimenēm ar bērniem, jo piedāvā plašas izklaides iespējas visu vecumu pārstāvjiem, gan cilvēkiem, kas vēlas netraucēti un mierīgi pavadīt savu atvaļinājumu, relaksēties un izbaudīt piedāvātās iespējas viesnīcā un Rodas salā kopumā.
Viesnīcas darbības funkcijas, mērķi un stratēģija.
Kā jau ikvienam uzņēmuma mērķis ir iegūt pēc iespējas lielāku peļņu,šogad kā viens no mērķiem arī varētu tikt uzskatīts, viesnīcas vārda popularizēšana tūristu vidū. Jo viesnīcā pirms tam ir darbojusies zem Hilton zīmola un tūristi meklējot atpūtas vietu Roda,zināja,ko Hilton spēj piedāvāt. Izveidojot jaunu nosaukumu, it īpaši smagās ekonomiskās krīzes apstākļus ir liels izaicinājums viesnīcas menedžeriem ,iegūt pēc iespējas vairāk klientus.
Lai spētu sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus ir nepieciešama stratēģija. Šajā gadījumā, viens no stratēģijas galvenajiem punktiem , autoresprāt, ir mārketinga kampaņas, lai gan tūrisma aģentūras uzzināt par viesnīcu, gan arī vienkāršie tūristi. Reklāmas tika filmētas diemžēl jau sezonas vidū, jau iespējams, tad bija par vēlu, ja domā bija iegūt vairāk tūristus tieši pirmajā sezonā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1312277
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register