-
Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | A/S “ Latvijas Krājbanka” raksturojums | 5 |
1.1. | A/S “Latvijas Krājbanka” tiesiska forma | 5 |
1.2. | A/S „Latvijas Krājbanka” vieta Latvijas finanšu tirgū | 5 |
1.3. | Svarīgākie darbību raksturojošie rādītāji | 8 |
1.3.1 | Strādājošie darbinieki | 8 |
1.3.2. | Aktīvi | 9 |
1.3.3. | Peļņas radītāji | 9 |
2. | A/S“ Latvijas Krājbanka” vadība un kontrole | 11 |
2.1. | A/S „Latvijas Krājbanka” organizatoriska struktūra | 11 |
2.1.1 | Akcionāru pilnsapulce | 11 |
2.1.2 | Padome | 11 |
2.1.3. | Valde | 12 |
2.1.4 | Klientu apkalpošanas pārvaldes organizatoriska struktūra | 13 |
2.2. | Stratēģiska vadīšana | 14 |
2.3. | Iekšējās kontroles sistēma un tā loma vadības procesā | 15 |
2.4. | Kvalitātes novērtēšanas sistēma | 15 |
3. | Personāla vadība A/S “Latvijas Krājbanka” | 17 |
4. | Marketinga politika | 19 |
5. | AS „Latvijas Krājbankas” finanšu darbības rezultāti | 20 |
5.1. | AS Latvijas Krājbankas pārskata gada grāmatvedības finanšu pārskats | 20 |
6. | Risku vadība | 25 |
6.1. | Kredītrisks | 26 |
6.2. | Likviditātes risks | 27 |
6.3. | Procentu likmju risks | 28 |
6.4. | Ārvalstu valūtas risks | 29 |
6.5. | Tirgus risks | 30 |
7. | Dividenžu politika | 31 |
8. | Investīciju politika | 32 |
Secinājumi un priekšlikumi | 34 | |
Bibliogrāfisku norāžu saraksts | 36 |
A/S Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam. Tās darbība aizsākusies jau 1924. gadā, pirmās Latvijas brīvvalsts laikā.
Turpinot tradīcijas, Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanā privātpersonām Latvijā. Bankai ir viens no plašākajiem klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Krājbankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91% visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Banka ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu.
Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.1
A/S Latvijas Krājbanka no 25.06.2007 bija mana prakses vieta. No 05.04.2006 tā bija jau mana pirmā nopietna darba vietā banka. Mans amats ir kontu menedžere. Sava ikdienišķajā darbā es apkalpoju gan fiziskas, gan juridiskas personas. Manos darba pienākumos ietilpst patēriņa kredītu, kredītkaršu un kredītkaršu ar kredītlīmitu izskatīšana un formēšana. Darbības ar privatizācijas sertifikātiem, klientu konsultēšana dažādos privatizācijas sertifikātu operāciju jautājumos arī ietilpst manos darba pienākumos. …
Prakses atskaite ir rakstīta 2007 gadā. Darbā ir apskatīti galvēnie bankas radītāji, kā arī detalizēti aprakstīti daži bankas pakalpojumi, organizatoriskā struktūra un bankas riski.
- Kredītu būtība un nepieciešamība
- Prakses atskaite a/s "Latvijas Krājbanka"
- Prakses pārskats a/s "Parex banka"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite A/S "Latvijas Krājbanka"
Practice Reports for university5
-
SEB banka - prakses atskaite
Practice Reports for university60
-
Prakses pārskats biedrībā "Latvijas Starptautiskā skola"
Practice Reports for university37
Evaluated! -
Prakses atskaite uzņēmumā "BMS"
Practice Reports for university28
-
Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Practice Reports for university41