Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245557
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AS „Parex Banka” vispārējs raksturojums    4
1.1.  Parex Grupa    4
1.2.  AS „Parex Banka”    4
1.3.  Klientu Kontaktu centrs    5
2.  Uzņēmuma analīze    6
2.1.  AS „Parex Banka” vadības sistēma    6
2.2.  AS „Parex Bankas” saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra    8
2.3.  AS „Parex Banka” sadarbības veidi un partneri    9
2.4.  Darba dalīšanas un specializācijas veidi AS „Parex Bankā”    10
2.5.  Darba normēšana un darba laika noteikšanas prakse AS “Parex Bankā”    11
2.6.  Datoru sistēmas izmantošanas veidi un prakse    11
2.7.  AS „Parex Bankas” darba motivēšanas veidi un prakse    12
2.8.  Darbinieku tālāk/papildus mācības iespējas un atbalsts no uzņēmuma puses    13
  Secinājumi un priekšlikumi    14
Extract

AS “Parex banka” ilgus gadus ir bijusi pārliecinoša līdere Latvijas komercbanku sektorā, ir pazīstama arī ārzemēs, ko pierāda vairākas iegūtās balvas un atzinības populāros finansu žurnālos. AS „Parex banka” ir universāla banka, jo tā piedāvā pilnu pakalpojumu paketi ne tikai privātpersonām, bet arī juridiskām personām, īpaši specializējoties uz biznesa operāciju apkalpošanu Latvijas komersantiem.
Uz prakses laiku, no 2008.gada 27.oktobra līdz 200.gada 04.janvārim., esmu norīkots AS „Parex Banka” Klientu Kontaktu Centrā. Atrašanās vieta- Rīga, Brīvības iela 148a.
Prakses mērķis – ārējo sakaru struktūrvienības vadītāja praktisko iemaņu apguve un pilnveide, izmantojot un attīstot studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas, konkrētā ar starptautisko ekonomisko darbību saistītā uzņēmējdarbības vai iestādes vidē.
Prakses uzdevumi ir:
1.Iepazīšanās ar AS „Parex Banku”, tā juridisko statusu, darbības virzienu un struktūrvienībām.
2.Analizēt un izvērtēt AS „Parex Banku” kā vadības sistēmu (t.sk. organizācijas shēma, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi).
3.Noteikt AS „Parex Bankas” saimniecisko darbības procesu organizatorisko struktūru (t.sk. veidi).
4.Noteikt AS „Parex Banku” sadarbības veidus un partnerus.
5.Noteikt izmantoto darba dalīšanu un specializācijas veidus AS „Parex Bankā”.
6.Noteikt izmantoto darba normēšanu, darba laika noteikšanas praksi AS „Parex Bankā”.
7.Noteikt datora sistēmas izmantošanas veidus un praksi (t.sk. daudzums, jauda, tipa, programmas) AS „Parex Bankā”.
8.Analizēt un izvērtēt AS „Parex Bankas” darba motivēšanas veidus un praksi (t.sk. darba samaksas organizēšana, karjeras izveidošanas iespējas).
9.Analizēt un izvērtēt AS „Parex Bankas” darbinieku tālāk/papildus mācības iespējas un atbalstu no uzņēmuma puses.
10.Izstrādāt priekšlikumus AS „Parex Bankas” darba organizācijas uzlabošanai.
Prakses atskaitē tiek aprakstīta AS „Parex Banka” kopējā un atsevišķi Klientu Kontaktu centra darbība un, izmantojot prakses laikā gūto informāciju, sniegtas atbildes uz prakses uzdevumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1134803
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register