-
Prakses atskaite a/s "Parex Banka"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas | 5 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums un tas forma | 5 |
1.2. | Uzņēmējdarbības veidi | 6 |
1.3. | Uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 7 |
1.4. | Nozare, kurā darbojās uzņēmums, uzņēmuma darbības radītāji un uzņēmuma vietā nozarē | 8 |
1.5. | atvijas banku sektora apraksts un sociālo izmaiņu ietekme | 16 |
2.1. | Uzņēmuma vadība, struktūra un pārvalde | 20 |
Parex bankas struktūrvienības var sadalīt divās grupās – direkcijas un komitejas | 23 | |
2.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālas metodes uzņēmumā | 24 |
2.3. | Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā | 26 |
2.4. | Pielietotās optimizācijas un kalendārā plānošanas metodes uzņēmumā | 28 |
2.5. | Stratēģiskā vadīšanā uzņēmumā | 29 |
2.6. | Projektu vīstenošanas modelis | 33 |
2.7. | Iekšējās kontroles sistēma | 34 |
2.8. | Kvalitātes vadības procesi Parex bankā | 35 |
3. | Personāla vadība uzņēmumā | 37 |
3.1. | Personāla politika bankā | 38 |
3.2. | Personāla motivācijas politika | 40 |
3.4. | Darba līgumu noslēgšanas un uzskaites kārtība | 41 |
4. | Mārketinga politika uzņēmumā | 43 |
4.1. | Mārketinga vide | 43 |
4.2. | Mārketinga galvenie elementi | 47 |
4.3. | Tirgus segmentēšana | 50 |
4.4. | Produkta dzīves cikls | 51 |
5.1. | Uzņēmuma iekšējie un ārējie finansēšanas avoti | 52 |
5.2. | Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze | 55 |
5.3. | Nodokļi kurus maksā uzņēmums | 57 |
Secinājumi | 59 | |
Priekšlikumi | 61 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 62 |
Ievads
Prakses pārskata autors veica profesionālo praksi akciju sabiedrībā „PAREX BANKA”, laika periodā no 2010. gada 11. Janvārī līdz 2010. gada 21. Martam.
Parex banka ir dibināta 1992.gadā un ir viena no pirmajām komercbankām Latvijā. Pārdzīvojusi divas banku sektora krīzes 1995.gada un 1998.gadā un tagad darbojās finanšu krīzes laikā. Banka kļuva par vienu no Latvijas banku sektora līderi, uzrādot labākos rezultātus starp Latvijas komercbankām. Bankas 17 gadu pieredze un attīstība Baltijā un citos starptautiskajos tirgos ir nodrošinājusi stabilu un konsekventu izaugsmi reģionā. Parex bankai ir pārstāvniecības, filiāles un meitas uzņēmumi 13 pasaules valstīs.
Prakses mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību, kā arī izprast bankas darbības pamatprincipus.
Prakse norisinājās akciju sabiedrības „Parex Banka” attālināto klientu apkalpošanas nodaļā. Nodaļas mērķis ir sniegt pakalpojumus nerezidentu klientiem.
Dotajā prakses pārskata informācijas avoti ir uzņēmuma iekšējie dokumenti, uzņēmuma finanšu pārskati, iespied izdevumi un internētā pieejamie resursi.
1. Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas
1.1. Uzņēmuma nosaukums un tas forma
Pēc komercreģistra datiem, Parex bankas apliecības Nr. ir C31071, kur bankas nosaukums ir noteikts kā – akciju sabiedrība „Parex banka”. Banka tika reģistrētā 05. maijā 1992 gadā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, arī tad bankai bija piešķirts vienotās reģistrācijas numurs – 40003074590.
Pēc komersanta veida, Parex banka ir akciju sabiedrība. Akciju sabiedrība ir atklāta tipa sabiedrība. Akcija ir vērtspapīrs kurš nav dalāms un kurš norāda, ka akciju īpašniekam pieder attiecīgas īpašuma tiesības uz sabiedrību, un atkarīgi no akciju kategorijas dod tiesības uz dividendes saņemšanu, likvidācijas kvotas saņemšanu vai balsstiesībām akcionāru sapulcē. Šobrīd bankas 70,3% akciju īpašnieks ir Privatizācijas aģentūra, bet 25% - Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, pārējās bankas akcija pieder mazākuma akcionāriem. Sabiedrības pamatkapitāls var būt gan finanšu ieguldījums gan nefinanšu ieguldījums, bet mūsu gadījumā kad akciju sabiedrība ir banka, pamatkapitālam jābūt apmaksātām tikai ar finanšu ieguldījumu.
Pēc darbības uzsākšanas, Parex banka ir viena no stabili augošām Latvijas komercbankām. Parex banka piedāvā saviem klientiem pakalpojumus tādās jomās, kā maksājumu karšu izsniegšana, depozītu noformēšana, kapitāla pārvaldīšana, vērtspapīru tirdzniecība, biznesa operāciju apkalpošanu un citi. Uz 2010. g. sākšanas brīdi bankas filiālēs visā Latvijā strādā ap 2000 darbinieku.
Bankas 17 gadu pieredze un attīstība Baltijā un citos starptautiskajos tirgos ir nodrošinājusi stabilu un konsekventu izaugsmi reģionā. Parex bankai ir pārstāvniecības, filiāles un meitas uzņēmumi 13 pasaules valstīs, tajā skaitā filiāles Berlīnē, Stokholmā un Tallinā, meitas banka AP Anlage und Privatbank AG Šveicē un Parex Bankas Lietuvā.
Parex banka ir vienīgais American Express sadarbības partneris Latvijā un Lietuvā, kam ir tiesības emitēt American Express kredītkartes. Parex banka sāka emitēt un apkalpot American Express Gold un Platinum kredītkartes 2005. gada sākumā, bet jau 2005. gada rudenī ieviesa arī American Express Blue kredītkartes. Savukārt Lietuvā Parex bankas kļuva par American Express ekskluzīvo sadarbības partneri 2007. gada rudenī.
…
Ievads 4 1. Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas 5 1.1. Uzņēmuma nosaukums un tas forma 5 1.2. Uzņēmējdarbības veidi 6 1.3. Uzņēmuma darbība ārējos tirgos 7 1.4. Nozare, kurā darbojās uzņēmums, uzņēmuma darbības radītāji un uzņēmuma vietā nozarē 8 1.5. Latvijas banku sektora apraksts un sociālo izmaiņu ietekme 16 2. Uzņēmuma vadība 20 2.1. Uzņēmuma vadība, struktūra un pārvalde 20 Parex bankas struktūrvienības var sadalīt divās grupās – direkcijas un komitejas. 23 2.2. Lēmumu pieņemšanas metodes, t.sk. formālas metodes uzņēmumā. 24 2.3. Vadības informācijas sistēmas uzņēmumā 26 2.4. Pielietotās optimizācijas un kalendārā plānošanas metodes uzņēmumā. 28 2.5. Stratēģiskā vadīšanā uzņēmumā. 29 2.6. Projektu vīstenošanas modelis. 33 2.7. Iekšējās kontroles sistēma 34 2.8. Kvalitātes vadības procesi Parex bankā 35 3. Personāla vadība uzņēmumā 37 3.1. Personāla politika bankā 38 3.2. Personāla motivācijas politika 40 3.3. Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas 41 3.4. Darba līgumu noslēgšanas un uzskaites kārtība. 41 4. Mārketinga politika uzņēmumā 43 4.1. Mārketinga vide 43 4.2. Mārketinga galvenie elementi. 47 4.3. Tirgus segmentēšana 50 4.4. Produkta dzīves cikls 51 5. Uzņēmuma darbības radītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti. 52 5.1. Uzņēmuma iekšējie un ārējie finansēšanas avoti 52 5.2. Uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze. 55 5.3. Nodokļi kurus maksā uzņēmums 57 Secinājumi 59 Priekšlikumi 61 Bibliogrāfisko norāžu saraksts 62
- Prakses atskaite a/s "Parex Banka"
- Prakses atskaite bankā
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite bankā
Practice Reports for university66
-
Prakses vieta - AS "Parex banka"
Practice Reports for university97
-
Prakses darbs a/s "Parex Banka"
Practice Reports for university108
-
A/s "Parex banka"
Practice Reports for university57
Evaluated! -
Prakses pārskats a/s "Parex banka"
Practice Reports for university32
Evaluated!