Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916200
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Parex Grupa    4
3.  Par AS „Parex Banka”    4
4.  Klientu Kontaktu Centra darbības uzdevumi    6
5.  Prakses darba apraksts    7
6.  Prakses laikā veiktiem pienākumi    8
7.  Prakses laikā veiktiem papildus pienākumi    10
8.  Diplomdarbam izstrādātais plāns    15
9.  Aktuālas problēmas izklāsts un analīze    16
10.  Problēmas risinājums    17
11.  Secinājumi un priekšlikumi    18
12.  Izmantojamā literatūra    19
Extract

AS “Parex banka” ir pārliecinoša līdere Latvijas komercbanku sektorā. ir pazīstama arī ārzemēs, ko pierada vairākas iegūtās balvas un atzinības populāros finansu žurnālos. AS „Parex banka” ir universāla banka, jo tā piedāvā pilnu pakalpojumu paketi ne tikai privātpersonām, bet arī juridiskām personām, īpaši specializējoties uz biznesa operāciju apkalpošanu Latvijas komersantiem.
Prakses periods ir no 2008.gada 11.februāra līdz 2008.gada 04.aprīlim.
Prakses mērķis ir:
Izpētīt Klientu Kontaktu Centra lomu AS „Parex Banka” darbībā;
Izvērtēt Klientu Kontaktu Centra stratēģisko vadīšanu;
Izpētīt Klientu Kontaktu Centra darba apjomu;
Izpētīt Klientu Kontaktu Centra darbības uzdevumus;
Izpētīt Klientu Kontaktu Centra klientu apkalpošanas speciālista pienākumus;
Aprakstīt manus pienākumus prakses laikā;
Izpētīt un analizēt Klientu Kontaktu Centra būtiskāku problēmu;
Prakses atskaites pirmajā nodaļā tiek aprakstīta AS „Parex Banka” kopēja informācija : AS „Parex Banka” dibināšana; AS „Parex Banka” filiāles, klientu apkalpošanas centri, norēķinu grupas, pārstāvniecības; AS „Parex Banka” reitingi.
Prakses otrajā nodaļā tiek sīkāk aprakstīta un analizēta AS „Parex Banka” Klientu Kontaktu Centra darbība, darba apjoms, pienākumi un tiek izpētīta un analizēta būtiskāka problēma.
Prakses darba nobeigumā tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi.

Parex zīmols Latvijā ir plaši pazīstams jau no 1988.gada, kad ar šādu nosaukumu tika dibināts pirmais privātais uzņēmums. 1991.gadā Parex pirmais saņēma licenci valūtas operāciju veikšanai, un uz šīs bāzes 1992.gadā tika nodibināta Parex banka – esošās Parex grupas līderis. Minētie notikumi kļuva par pamatu kompānijas straujai izaugsmei, kā arī Latvijas vēsturiskā tēla nostiprināšanai visā pasaulē kā valstij ar augsti attīstītu bankas infrastruktūru.
Patlaban Parex grupa ir viena no lielākajām Baltijas valstu finanšu jomā. Parex grupas sastāvā ietilpst ne tikai jau pieminētā Parex banka, bet arī meitas bankas Šveicē un Lietuvā un bankas filiāle Igaunijā. Visās trīs Baltijas valstīs ir atvērti un veiksmīgi darbojas Parex grupas uzņēmumi, kas veic apdrošināšanas, līzinga un brokeru pakalpojumus. Tāpat Parex grupā ietilpst pensiju fonds un aktīvu pārvaldīšanas kompānija – Parex Asset Management, kas ir lielākā šāda veida kompānija Baltijas valstīs un ir iekļauta Eiropas lielāko aktīvu pārvaldīšanas kompāniju sarakstā.
Uzņēmumi, kas ietilpst Parex grupā, saviem klientiem piedāvā pilnu bankas un finanšu pakalpojumu spektru, tajā skaita, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanu, private-banking pakalpojumu sniegšanu, aktīvu pārvaldīšanu, investīciju pakalpojumus, kreditēšanas un līzinga pakalpojumus privātpersonām un juridiskām personām, kā arī biznesa operācijas gan Latvijā, gan arī ārpus tās robežām. Parex grupas klientiem tiek piedāvātas arī plašs maksājumu un kredītkaršu spektrs, kā arī mūsdienu prasībām atbilstoši internēta bankas pakalpojumi. Parex grupas intereses tiek pārstāvētas 10 pasaules valstīs, tajā skaitā Lietuvā un Igaunijā, kā arī Lielbritānijā, Vācijā, Zviedrijā, Japānā, Krievijā un citās NVS valstīs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register