Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269380
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  SEB bankas vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma vieta Latvijas un ES ekonomikā    7
2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    8
2.1.  A/S „SEB banka” organizatoriskā struktūra    8
2.2.  Bankas iekšējā vide    9
2.3.  Bankas ārējā vide    11
2.4.  Ētikas kodeksi bankā    12
2.7.  Darba samaksa    14
2.8.  Vadīšanas stils    15
2.9.  Lietvedības dokumentācija A/S „SEB banka”    15
2.10.  Bankas iekšējais intranet tīkls un Web lapa    16
2.11.  Datorprogrammas un datu bāzes bankā    17
2.12.  SEB bankas piedāvāto pakalpojumu raksturojums    18
2.13.  Darba vides riska faktori SEB Bankā    20
2.14.  Darba drošības un aizsardzības pasākumi SEB Bankā    21
2. 15.  Darba drošības instruktāžas kārtība    21
3.  Finanses, grāmatvedība un nodokļi A/S „SEB Latvijas Unibankā”    22
3.1.  SEB bankas sadarbība ar finanšu institūcijām    22
3.2.  Grāmatvedības politika, pielietojamās metodes    22
3.3.  Bankas kontu plāns    23
3.4.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    24
3.5.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    25
3.6.  Sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    25
3.7.  Pievienotās vērtības nodoklis    26
3.8.  Nekustamā īpašuma nodoklis    26
3.9.  Citi nodokļi un nodevas    26
4.  Cenu veidošanas pamatprincipi    27
4.1.  Cenu politika bankā    27
5.  SEB bankas gada pārskats, tā sastādīšana un analīze    28
5.1.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūra    28
5.2.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avoti    29
5.3.  A/S „SEB banka” gada pārskata sastāvdaļas un saturs    32
5.4.  Gada pārskata galvenie finanšu darbības rādītāji    33
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    41
Extract

Savu praksi 2. akadēmiskajā gadā es izgāju A/S „SEB banka” Produktu Un Tehnoloģiju attīstības pārvaldē no 2008. gada 7. janvāra līdz 2008. gada 25. aprīlim.
Prakses mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību.
SEB banka ir viena no vadošajām un lielākajām bankām, kura ieņem stabilu vietu finanšu tirgū. Esmu ir ļoti apmierināts, ka izdevās iziet praksi tieši šajā bankā, jo uzskatu, ka iegūtās zināšanas noteikti palīdzēs turpmākajām studijām un profesionālajai izaugsmei.
Prakses laikā padziļināti iepazinos ar prakses programmu un uzzināju ļoti daudz interesantu un noderīgu informāciju. Bija ļoti patīkami un aizraujoši konsultēties ar bankas speciālistiem par interesējošiem jautājumiem.
Mani darba pienākumi prakses laikā:
Sistēmā reģistrētu kļūdu apstrāde;
Sanāksmju protokolēšana;
Dažādu SEB bankas instrukciju pilnveidošana un rakstīšana;
Jaunu uzlabojumu un programmatūru testēšana;
Dokumentu koriģēšanu un labošana;
Atskaišu pārbaudes un veidošana;
Kļūdu reģistrēšana kopējā reģistrā;
Testa protokolu sastādīšana.
Dažus no nepieciešamajiem punktiem, kuri ir prasīti prakses programmā aprakstīt nav iespējams, jo šie dati ir konfidenciāli, aizliegts izpaust plašākai sabiedrībai.
AS SEB banka ir Latvijas Republikā reģistrēta akciju sabiedrība, ar vienoto reģistrācijas numuru – 40003151743. Uzņēmumu reģistrā banka tika piereģistrēta 1993. gada 28. septembrī Rīgā , komercreģistrā – 2002. gada 02. aprīlī. Banka un tās meitasuzņēmumi (Koncerns) darbojas banku un finanšu pakalpojumu jomā. Bankas meitasuzņēmums un Koncerna galīgais mātes uzņēmums ir Zviedrijā reģistrēta banka Skandinaviska Enskilda Banken AB. Tā ir viena no vecākajām un vienlaikus viena no vismodernākajām bankām pasaulē. SEB veido attiecības gan ar privātpersonām, gan ar uzņēmumiem , kas ilgst jau vairāk nekā 100 gadus.
SEB bankas galvenā pārvaldes ēka atrodas Rīgas rajona Ķekavas pagasta „Valdlaučos”. Uzņēmums atrodas ērtā vietā ar plašu stāvlaukumu, kur viegli ir piekļūt lielajiem klientiem.
SEB biznesa princips ir piedāvāt augstas kvalitātes, uzticamus un drošus finanšu pakalpojumus, un konsultācijas kompānijām un privātpersonām, lai:
Klienti būtu apmierināti;
Akcionāri gūtu peļņu;
SEB būtu labs sabiedrības pilsonis.
Savukārt darbinieki strādā, lai uzlabotu:
Klientu apmierinātību;
Savstarpējo sadarbību grupā;
Ienākumu un izdevumu rādītājus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1130910
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register