-
Prakses atskaite Citadeles bankā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Bankas vispārīgs raksturojums | 6 |
2. | Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums | 10 |
2.1. | Konti | 10 |
2.2. | Maksājumu pakalpojumi un norēķini | 13 |
2.3. | Maksājumu kartes | 16 |
2.4. | Kredīti | 25 |
2.5. | Ieguldīšana | 34 |
2.6. | Noguldījumi | 35 |
2.7. | Kases un valūtas darījumi | 36 |
3. | Kredītiestādes darbs ar neparastiem un aizdomīgiem finanšu darījumiem | 37 |
4. | Klientu apkalpošanas kvalitāte kredītiestādē | 40 |
5. | Civilā, darba un vides aizsardzība kredītiestādē | 41 |
6. | Kredītēšanas pakalpojumi AS “Citadele” un kreditēšana lombardos | 43 |
Priekšlikumi un secinājumi | 46 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 48 |
Priekšlikumi un secinājumi
Secinājumi:
1. Citadele ir pilna servisa finanšu grupa, kas sniedz banku, finanšu un kapitāla pārvaldības pakalpojumus iedzīvotājiem un uzņēmumiem. AS „Citadele banka” ir grupas mātes uzņēmums. Citadeles grupas pamata tirgus ir Baltijas valstis- Latvija, Lietuva un Igaunija. Banka Citadele tika dibināta 2010. gada 30. jūnijā. Patstāvīgu darbību tā sāka 2010. gada 1. augustā pēc Parex bankas restrukturizācijas veiksmīgas pabeigšanas, kuras laikā toreizējās Parex bankas labie aktīvi tika pārnesti uz jaundibināto banku Citadele.
2. 75% plus viena bankas Citadele akcija pieder starptautiskai investoru grupai, ko pārstāv investīciju kompānija “Ripplewood Advisors LLC”. Otrs bankas akcionārs ir Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka (ERAB), kuras īpašumā ir 25% mīnus viena akcija.
3. Bankai “Citadele” ir produkts, kuram nav tiešas konkurences: American Express kredītkartes
4. Banka “Citadele” nodrošina konkurētspējīgu produktu un pakalpojumu sortimentu, kā arī apdrošināšanas pakalpojumus. Pakalpojumi klientiem tiek piedāvāti, izmantojot Citadeles klientu apkalpošanascentri un filiāles tīklu Latvijā.
5. Bankā ir ļoti plašs darba aizsardzības pasākumu un darba drošības dokumentu klāsts, ar kuriem tiek iepazīstināti visi bankā strādājošie darbinieki un tie stingri jāievēro.
6. Citadeles koncerns saglabāja stabilu sniegumu 2015. gadā ar pieaugumu kredītportfelī, bruto kredītu summa pieauga par 1,263 miljoniem eiro 2015. gadā no 1,164 miljoniem eiro 2014. gadā.
7. Koncerna 2015. gada neto peļņa bija 26.1 miljons eiro (bankas -19.5 miljoni eiro), kur 2014. gadā koncerna koriģētā peļņa bija 32,4 miljons eiro. Neiekļaujot izmaksas, kas radās IPO procesa rezultātā 5.0 miljons eiro apmērā, 2015. gda gada koriģētā peļņa bija 31.1 miljons eiro.
8. Lielāko īpatsvaru no koncerna peļņas veidoja Latvijas bankas darbība – 19.5 miljoni eiro (2014. gadā 29.2 miljoni eiro).
Priekšlikumi:
1. Lai palielināt ieņēmumus, bankai ir jāveicina lielāka sadarbība ar esošajiem klientiem un jāpiesaista arvien jauni klienti.
2. Bankai jāattīsta piedāvātie produkti un pakalpojumi, tādejādi nodrošinot labāku un efektīvāku klientu apkalpošanas līmeni esošajiem un topošajiem klientiem.
…
Banka ir kredītiestāde, kas piesaista uz laiku brīvos naudas līdzekļus, veic naudas apgrozības regulēšanas pasākumus, norēķinu un kredīta operācijas, kā arī vērtspapīru un vērtību glabāšanas operācijas. Vienkāršākā nozīmē ar vārdu "banka" saprot komercbanku, kas ir institūcija, kas sniedz finanšu pakalpojumus, nodrošinot norēķinus, izsniedzot kredītus, pieņemot noguldījumus, un mūsdienu ekonomika un tirgus, un arī ikdiena nav iedomājama bez banku aktīvas līdzdalības (lszda, 2015). Par savu prakses uzņēmumu darba autore izvēlējās A/S banku Citadele, Jēkabpils filiāli. Šajā prakses pārskatā tika pētīti un iekļauti gandrīz visi jautājumi, kas ir atbilstoši prakses programmai. Uz dažiem prakses programmas jautājumiem darba autore nav sniegusi precīzu atbildi, jo informācija bija konfidenciāla. Prakses pārskatā tika iekļauti visi jautājumi, atbilstoši prakses programmai, izņemot tos kuri bija konfidenciāli. Informācija prakses pārskatam tika iegūta internetā, izmantojot uzņēmuma materiālus, iekšējās procedūrās, informācija, kas iegūta darba laikā sarunās ar darbiniekiem. Prakses mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju, iemaņu nostiprināšanu un attīstību iestāžu darba organizācijā un vadībā, iepazīstot A/S Citadele bankas darbību un struktūru. Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1. iepazīties ar uzņēmumu, tā darbības veidu, bankas piedāvātos produktus un pakalpojumus; 2. raksturot bankas darba organizācijas struktūru un iekšējo darba vidi; 3. izpētīt norēķinu iespējas A/S Citadele bankā un attīstības tendences; 4. apkopot secinājumus un izteikt priekšlikumus banku norēķinu pilnveidošanai.
Pielikumu nav.
- Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
- Prakses atskaite Citadeles bankā
- Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite bankā
Practice Reports for university66
-
Prakses atskaite "X Banka"
Practice Reports for university17
-
Prakses atskaite Aizkraukles bankā
Practice Reports for university37
-
Prakses atskaite a/s "Parex banka"
Practice Reports for university13
-
Prakses atskaite a/s "Parex banka"
Practice Reports for university12