Mārketings, tas ir viss, kas notiek ar uzņēmumu. Katram uzņēmējam ir labi jāpazīst savu klientu vēlmes un vajadzības, šī iemesla dēļ uzņēmums nevar iztikt bez labas reklāmas un sabiedriskajām attiecībām.
Mārketinga uzdevums ir piesaistīt sev pircējus. Ja uzņēmumā nav klientu, tas nevar pastāvēt. Tāpēc uzņēmumam jāsniedz tādus pakalpojumus un produktus, ko klients vēlas pirkt vai saņemt.
Darba autore ir izstrādājusi prakses darbu par SIA „Dagra”, lai noskaidrotu uzņēmuma pielietotos marketinga darbības. Darbā tiek apskatīti mārketinga iekšējo un ārējo vidi ietekmējošie faktori, veikta marketinga pamatelementu izpēte, novērtēts darbs ar klientiem, veikta aptaujas anketa par to kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem un produkciju, novērtēta konkurentu darbība, kā arī uzņēmumā pielietotās mārketinga komunikācijas.
Darba nobeiguma autore ir izstrādājusi secinājumus un priekšlikumus.
Prakses darba mērķis: izvērtēt uzņēmuma izmantotos mārketinga instrumentus, veikt tirgus izpēti un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma tālākai attīstībai.
Prakses uzdevumi:
1.Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
2.analizēt uzņēmuma marketinga vides elementus, novērtējot visus organizācijas mikro un makro aspektus;
3.veikt uzņēmuma marketinga pamatelementu (marketinga mix) izpēti;
4.iepazīties un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt šī uzņēmuma klientu servisa priekšrocības un trūkumus, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa pilnveidošanai.…