Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135111
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas uzņēmuma raksturojums    2
1.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta un specializācija    2
1.2.  Uzņēmuma vēsture   
1.3.  Uzņēmuma telpu plānojums un nodrošinājums ar biroja tehniku   
1.4.  Uzņēmuma iekšējā kārtība, ugunsdrošības un citu prasību nodrošināšana uzņēmumā    4
2.  Tūrisma produkta veidošana uzņēmumā    4
2.3.  Izklaides un atpūtas pasākumu veidošana, organizēšana un pārdošana    6
3.  Tūrisma produkta veicināšana uzņēmumā    6
3.1.  Uzņēmuma piedāvājuma izpēte    6
3.2.  Reklāmas materiālu izstrāde uzņēmumā   
3.3.  Uzņēmuma saiknes nodrošināšana ar valsts struktūrām    7
4.  Datorizēto sistēmu pielietošana uzņēmumā    7
4.1.  Interneta pārlūkprogrammu izmantošana    7
4.2.  E-pasta izmantošana   
4.3.  Prezentāciju veidošana    8
5.  Tūrisma ģeogrāfijas pielietošana uzņēmumā    8
5.1.  Vides globālo problēmu ietekme uz tūrisma produkta veidošanu    9
6.  Grāmatvedības uzskaites organizācija uzņēmumā    9
6.1.  Uzņēmuma kontu plāns    9
6.2.  Preču krājumu uzskaite un inventarizācijas kārtība    10
7.  Uzņēmuma finanšu analīze    10
7.1.  Finanšu un kapitāla plānošana    10
7.2.  Gada pārskata sastādīšanas kārtība    11
8.  Praktikanta tiešie pienākumi uzņēmumā    11
9.  Secinājumi    12
10.  Priekšlikumi    13
11.  Pielikumi    14
Extract

9. Secinājumi
• Katru gadu krieviski runājošo tūristu skaits pieaug, līdz ar to paplašinās krievu valodas pielietojums;
• Ar vien vairāk cilvēku sāk novērtēt to, kas ir Latvijā ražots un atpūtu pie/uz ūdens;
• Mūsdienās labākā iespēja kā kontaktēties ar klientiem ir caur sociālajiem medijiem, visātrākais ir Twitter, tur šī komunikācija notiek minūšu laikā.
• Manuprāt iedarbīgākais un efektīvākais reklāmas veids ir informācijas vai kāda konkursa ievietošana sociālajos mēdijos (draugiem.lv, facebook.com, twitter.com);
• Laika apstākļi ietekmē klientu daudzumu un arī klientu noskaņojumu;
• Pļaviņu novada dome uzskata, ka bukletu un suvenīru iegāde izmaksā samērā maz, lai gan ir tieši otrādi, jo mēs jau neviens nevēlamies apskatīt nekvalitatīvas lietas;
• Ne visi klienti ir saprotoši un atsaucīgi, ir cilvēki, kuri būs neapmierināti par katru sīkumu;
• Daudzi cilvēki ir neapmierināti par to, ka brauciens pēkšņi var tikt atcelts, ja ir slikti laika apstākļi.
• Kvalifikācijas prakses programma ļoti neatbilsts realitātē veicamajiem uzdevumiem. E-pastu lietot mēs mākam jebkurš, tam nav jāvelta 16 stundas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register