Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:604752
 
Evaluation:
Published: 22.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  ORGANIZĀCIJAS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Organizācijas raksturojums, vēsture    6
1.2.  Organizatoriskā struktūra un darbības veidi    7
1.3.  Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi    9
2.  ORGANIZĀCIJAS NOZARES RAKSTUROJUMS    11
2.1.  Nozares vispārējais raksturojums    11
2.2.  Nozares aktualitātes raksturojums pasaulē un Latvijā    13
3.  ORGANIZĀCIJAS DARBĪBAS ANALĪZE    15
3.1.  Organizācijas vadītāja darbība    15
3.1.1.  Organizācijas vadības stils    15
3.1.2.  Organizācijas komunikācija    16
3.2.  Organizācijas kultūras raksturojums    18
3.3.  Organizācijas pasākumi un to vadība    19
3.4.  Organizācijas produkti un mērķauditorija    21
3.5.  Organizācijas konkurentu un sadarbības partneru raksturojums    22
3.5.1.  Sadarbības partneri    25
3.6.  Organizācijas SVID analīze    25
  SECINĀJUMI    29
  PRIEKŠLIKUMI    30
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
  GRAFISKĀ DAĻA    33
Extract

SECINĀJUMI
1. Erasmus prakses darba mērķis ir sasniegts, jo ir izdevies veiksmīgi izpildīt visus prakses uzdevumus.
2. “Alexandros Palace Hotel & Suites’’ viesnīca ir populāra un atpazīstama pēc tās labajām atsauksmēm, atrašanās vietas, preztiža un lielu atpazīstamību ietekmē īpašnieka vārds.
3. Viesnīca piedāvā plašu izklaides, atpūtas un kultūras programmu, kas ļauj piesaistīt tūristus gan no Grieķijas, gan citām pasaules valstīm.
4. “Alexandros Palace Hotel & Suites’’ ir 5* viesnīca ar augstu cenu politiku un kvalitatīvu apkalpošanu, kas piesaista maksātspējīgus klientus.
5. Viesnīca veido īpašus cenu piedāvājumus konkrētā laika posmā, kas ļauj palielināt viesnīcas apmeklētību un pieprasījumu.
6. Ģimenes izklaide un atpūta ir aktuāls savienojums viesnīcas vidē, uz kā ir balstīta klientu labsajūta, to ietekmē vide, laiks un personāls.
7. Ouranopolis reģionā ir vairākas populāras un lielas viesnīcas pie jūras, ar līdzīgiem piedāvājumiem, kā rezultātā nozarē ir sīva konkurence un viesnīcai rodas nepieciešamība veidot ko atšķirīgu un interesantu, lai piesaistītu klientus.
8. Viesnīcas mājaslapa ir labi un kvalitatīvi izveidota, bet tajā nav definēti tās mērķi, misija, vīzija un vērtības.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1378426
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register