Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411122
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Prakses plāns    4
  Veikt un analizēt pedagoģiskos vērojumus    5
  Skolotāja izvirzītos uzdevumus un to īstenošanas metodes, formas un līdzekļus bērna attīstības veicināšanai dažādās aktivitātēs    9
  Vadītās aktivitātes    12
  Pašvērtējums    23
  Atziņas    25
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    27
Extract

Kā jau katrai nedēļai ir sava tēma pie, kuras rosināju bērnus strādāt. Bērna darbus izstādījām ārā, lai vecāki, kuri nāk pakaļ apskatītu, viņa bērna veikumu. Bērnam ir liels prieks, ja vecāki pasaka labus vārdus par viņa darbiņu. Tas dod viņam pašvērtējumu arī nākamiem darbiem, jo centīsies tos paveikt atbilstoši prasībām.
Lai veidotos laba sadarbība ar bērniem, tomēr vajadzēja vairākas reizes pārlapot savu pierastu kladi psiholoģijā. Bērniem grūti no rīta citam miedziņš nāk, cits grib pie savas māmiņas, tad uzreiz ir jāatrod tie pareizie vārdi un darbības veidi, lai bērns aizmirstu savu sāpīti. Pieredze nāk ar laiku, jo pati esmu strādājusi ar lielākiem bērniem. Tas bija mazs izaicinājums. Šajā grupiņā bērnu ģimenes stāvokļi ir dažādi. Cik izpētīju, tad raksturi ir dažādi. Vairāk dominē trīsgadnieki ar savu ” ES”. Bērni, kuri vēlas mantas arī nekautrējas pagrūst kādu.
Ļoti laba sadarbība izveidojās ar bērniem, jo gāju rotaļās un arī individuāli ar katru bērnu spēlēju didaktiskās spēles, kuras viņiem ļoti patika.
Savus pieredzes bagātos kolēģus varu paslavēt, jo nāca man pretī, ja kādu jautājumu nezināju. Pieņēma manas idejas rīkojot mātes dienas koncertu. Laba sadarbība izveidojās ar logopēdi, jo risinājām divu bērnu problēmas. Bērniem vajag speciālo bērnu dārzu, jo attīstības dinamika lēna, neatbilstoša vecumam. Strādājot ar bērniem arī pievērsu bērnu runas attīstībai. Veicām dažādus vingrinājumus.
Sadarbība ar vecākiem bija grūta, jo tikai 5 vecāki nāca pakaļ saviem bērniem. Pārējiem nāca brāļi vai tie ,kas uzrādīti, kuri var izņemt. Ļoti žēl par šādu attieksmi, jo par katru bērnu ir ko stāstīt. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1338211
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register