Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640096
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

5.Mans darbs „Vairāk saules” restorānā
Kā jau iepriekš minēju, šinī uzņēmumā es strādāju jau trīs gadus.
Man patīk šīs darbs, jo mūsu uzņēmuma devīze ir „Paēdis cilvēks kļūstot labsirdīgāks ”. Par savu devīzi viesmīles darbā es varētu teikt: „uzņēmuma viesis ir kā ciemiņš tavās mājās”.
Strādājot „Vairāk Saules” es iemācījos just cilvēkus un padarīt viņu dzīvi uz mazu brīdi labāku.
Priekš manis katrs viesis ir svarīgs, jo viņš ir mans viesis un es gribu viņam sniegt visu to labāko, labu apkalpošanu, labus ēdienus, nekavēt viņa laiku, ja viņš steidzas un atbildēt uz visiem jautājumiem, ja viņš vēlās parūnāt. Kopš tā laikā, cik es strādāju „Vairāk Saulēs” man parādījās viesi, kuri nāk tieši pie manis, lai es viņus apkalpotu. Tas ļoti pagodina un rāda uz to, kā mans apkalpošanas līmenis ir augsts.
Daudz cilvēku ir patīkami pārsteigti ar to kā ēdināšanas uzņēmumā, kurš atrodas lielveikalā teritorijā un ir liels klientu plūsmas, tiek sniegta laba apkalpošana un kvalitatīvi ēdieni.
Tiešie uzdevumi viesmīlei ir : sagatavot darba vietu kad atnāk uz darbu, darbalaikā apkalpot viesus, piedāvāt dzērienus, ēdienus, paskaidrot no, ka tie pagatavoti, laicīgi atnest pasūtījumu, laicīgi novākt tukšus šķīvjus utt.
Darīt savus pienākumus atkarībā no zonām kur strāva viesmīle uz doto brīdi, dažreiz palīdzēt barā.
Tā kā es daudz reizes strādāju arī kā zāles pārzine, varu teikt, ka viņām ir citi pienākumi.
No rītiem pārskaitīt kasi, lai maiņas nauda būtu precīza. Apkalpot viesus atbilstoši viesmīļu prasībām. Maiņas laikā pārskaitīt kasi, lai nebūtu iztrūkumi vai pārpalikumi. Risināt jautājumus vai neskaidrības, kas rodas darba dienas gaitā. Vērot lai viesmīļi izpilda savus pienākumus, rakstīt pavadzīmes un pasūtīt vajadzīgas preces un inventāru zālei. Darba dienas beigās pārskaitīt kasi un uzrakstīt dienas atskaiti.
Tajās reizēs, kad es strādāju kā zāles pārzine nekādu problēmu nebija ne ar kasi, ne ar viesiem.
Jāsaka, ka mūsu filiālē ir kolektīvs, kurā strādā augsti kvalificēti darbinieki un tādēļ konflikti vai neskaidrības notiek reti kad.
Man patīk strādāt „Vairāk saules” restorānā, jo tas darbs ir dinamisks, saistīts ar cilvēkiem un tas man sagādā prieku. Turklāt darbs ir labi atalgots.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1375083
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register