Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608039
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Veiktā audzināšanas darba raksturojums   
2.  Vēroto stundu analīze   
2.1.  Dabas zinības   
2.2.  Mūzika   
2.3.  Latviešu valoda   
2.4.  Audzināšanas stunda   
2.5.  Vizuālā māksla   
2.6.  Sociālās zinības   
2.7.  Mājturība un tehnoloģijas   
2.8.  Matemātika   
2.9.  Mājturība un tehnoloģijas   
3.  Vadīto stundu (nodarbību) plāni un konspekti   
3.1.  Latviešu valoda (5stundas)   
3.2.  Matemātika (5 stundas)   
3.3.  Dabas zinības (3stundas)   
3.4  Sociālās zinības (4stundas)   
3.5.  Mājturība un tehnoloģijas (3stundas)   
3.6.  Vizuālā māksla (3stundas)   
Extract

Vēroto stundu analīze
Klase, mācību stunda: 3a.klase, dabas zinības
Mācību mērķis: Pilnveidot skolēnu zināšanas un izpratni par kontinentiem
Uzdevumi:
1. Pilnveidot skolēnu iemaņas strādāt ar atrasto informāciju par kontinentiem
2. Pilnveidot skolēnu zināšanas iegūstot jaunu informāciju par kontinentiem
3. Nostiprināt zināšanas attēlojot kontinentus uz balona ( zemeslode)
4. Veicināt sadarbības prasmes strādājot pāros
Metodisko paņēmienu izmantošana atbilstoši izvirzītajiem uzdevumiem:
Stundas sākumā skolotāja bērniem pastāsta, ko ir iecerējusi šodien darīt un kā bērniem būs jāstrādā. Uzdod jautājumu, kas ir kontinents, bērni uz šo jautājumu sniedza neskaidras atbildes, saucot visus kontinentus pēc kārtas. Skolotāja izskaidro, kad kontinents ir liela zemes platība, kuru no visām pusēm appludina ūdens. Skolotāja uz tāfeles pielika lielo ģeogrāfisko karti un katrs skolēns nāca pie tāfeles parādīt kādi kontinenti atrodas Austrumu puslodē. Uz galda stāvēja arī globuss, pie kura skolēni nāca un parādīja kontinentus. Bērni sadalījās pa pāriem un katrs pāris bija mājās sagatavojis informāciju par visiem kontinentiem. Skolotāja uz galda bija salikusi visas kontinenta kontūras. Katram skolēnam vajadzēja rokās būt 7 kontūrām, bet vienu kontinentu skolotāja bija paslēpusi aiz muguras. Jautāja skolēniem, kāds kontinents trūkst, vai katram ir 7 kontūras? Stundas pirmajā daļā bērni aktīvi sniedza sagatavoto informāciju par kontinentiem, ko bija sagatavojuši mājās. Stundas otrajā daļā bērni darbojās praktiski, kontinenta kontūras līmēja uz balona.
Skolēnu aktivitāte un iniciativitāte:
Šajā stundā bērni darbojās ļoti aktīvi, jo viņiem patika pastāstīt par atrasto informāciju, starp citu šī tēma bija viņiem jaunums, tāpēc interesanti uzzināt vēl nedzirdētas lietas. Arī praktisko darbu, bērni darīja ar lielu aizraušanos un patiku. Katrs gribēja izteikties, cēla rokas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1344742
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register