-
Prakses atskaite sākumskolā
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Veiktā audzināšanas darba raksturojums | |
2. | Vēroto stundu analīze | |
2.1. | Dabas zinības | |
2.2. | Mūzika | |
2.3. | Latviešu valoda | |
2.4. | Audzināšanas stunda | |
2.5. | Vizuālā māksla | |
2.6. | Sociālās zinības | |
2.7. | Mājturība un tehnoloģijas | |
2.8. | Matemātika | |
2.9. | Mājturība un tehnoloģijas | |
3. | Vadīto stundu (nodarbību) plāni un konspekti | |
3.1. | Latviešu valoda (5stundas) | |
3.2. | Matemātika (5 stundas) | |
3.3. | Dabas zinības (3stundas) | |
3.4 | Sociālās zinības (4stundas) | |
3.5. | Mājturība un tehnoloģijas (3stundas) | |
3.6. | Vizuālā māksla (3stundas) |
Vēroto stundu analīze
Klase, mācību stunda: 3a.klase, dabas zinības
Mācību mērķis: Pilnveidot skolēnu zināšanas un izpratni par kontinentiem
Uzdevumi:
1. Pilnveidot skolēnu iemaņas strādāt ar atrasto informāciju par kontinentiem
2. Pilnveidot skolēnu zināšanas iegūstot jaunu informāciju par kontinentiem
3. Nostiprināt zināšanas attēlojot kontinentus uz balona ( zemeslode)
4. Veicināt sadarbības prasmes strādājot pāros
Metodisko paņēmienu izmantošana atbilstoši izvirzītajiem uzdevumiem:
Stundas sākumā skolotāja bērniem pastāsta, ko ir iecerējusi šodien darīt un kā bērniem būs jāstrādā. Uzdod jautājumu, kas ir kontinents, bērni uz šo jautājumu sniedza neskaidras atbildes, saucot visus kontinentus pēc kārtas. Skolotāja izskaidro, kad kontinents ir liela zemes platība, kuru no visām pusēm appludina ūdens. Skolotāja uz tāfeles pielika lielo ģeogrāfisko karti un katrs skolēns nāca pie tāfeles parādīt kādi kontinenti atrodas Austrumu puslodē. Uz galda stāvēja arī globuss, pie kura skolēni nāca un parādīja kontinentus. Bērni sadalījās pa pāriem un katrs pāris bija mājās sagatavojis informāciju par visiem kontinentiem. Skolotāja uz galda bija salikusi visas kontinenta kontūras. Katram skolēnam vajadzēja rokās būt 7 kontūrām, bet vienu kontinentu skolotāja bija paslēpusi aiz muguras. Jautāja skolēniem, kāds kontinents trūkst, vai katram ir 7 kontūras? Stundas pirmajā daļā bērni aktīvi sniedza sagatavoto informāciju par kontinentiem, ko bija sagatavojuši mājās. Stundas otrajā daļā bērni darbojās praktiski, kontinenta kontūras līmēja uz balona.
Skolēnu aktivitāte un iniciativitāte:
Šajā stundā bērni darbojās ļoti aktīvi, jo viņiem patika pastāstīt par atrasto informāciju, starp citu šī tēma bija viņiem jaunums, tāpēc interesanti uzzināt vēl nedzirdētas lietas. Arī praktisko darbu, bērni darīja ar lielu aizraušanos un patiku. Katrs gribēja izteikties, cēla rokas.
…
Sākumā centos vairāk pievērst uzmanību atstumtākajam puisim klasē, jo kā biju novērojusi pirmajā prakses dienā, tad pārējie klasesbiedri aizvainoja viņu, dēļ tā, ka viņš bija apaļīgākais klasē. Atstumto puisi bieži slavēju par kārtīgiem un akurātiem mājasdarbiem, lai pārējie ņem piemēru no viņa. Stundās, ko vadīju ieviesu savu sistēmu, tie, kuri uzvedīsies klusi, sekos līdzi manam teiktajam un pildīs mājasdarbus, par katru paveikto darbiņu saņems žetonus. Par disciplīnu ar skolēniem runāju daudz, pat biju sagatavojusi uzdevumus par disciplīnu. Iemācīju zēniem meitenes klasē vienmēr palaist pa priekšu un ja kāds grib kaut ko teikt, jāceļ roka.
- Prakses atskaite pedagoģijas bakalaura studiju programmā
- Prakses atskaite sākumskolā
- Prakses dienasgrāmata
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite pedagoģijas bakalaura studiju programmā
Practice Reports for university14
-
Prakses dienasgrāmata
Practice Reports for university15
-
Vērošanas prakses atskaite
Practice Reports for university13
-
Vadīšanas prakses atskaite pirmsskolā
Practice Reports for university13
-
Sākumskolas prakses atskaite
Practice Reports for university12
Evaluated!