Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:565471
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preču raksturojums    4
1.1.  Preču sortiments    4
1.2.  Preču kvalitāte    5
1.3.  Preces iesaiņojuma veidi un tā sagatavošana pārdošanai    5
1.4.  Pircēju apkalpošanas serviss    6
2.  Preču cenu noteikšana uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma atrašanās vieta un preču sadale    8
3.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    8
3.2.  Preču pasūtīšana, piegāde un uzglabāšana    8
3.3  Preču krājumu kontrole    9
4.  Preču reklāma    10
4.1  Pircēju piesaistīšanas metodes    10
5.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
  Pielikumi    13
Extract

Preces iesaiņojums ir ļoti dažāds – preces ir iesaiņotas papīra, plastmasas, polietilēna, kartona, stikla un skārda iepakojumos.
Produkta iesaiņojuma galvenie mērķi ir šādi:
 aizsargāšana – pasargāt produktu transportēšanas un uzglabāšanas laikā no mehāniskiem bojājumiem un vides iedarbības;
 ērtība – iesaiņojums ļauj produktu pārdot atsevišķās vienībās, porcijās, lielos iesaiņojumos, ļoti mazās vienībās, tā, lai būtu ērti un pieņemami patērētājam;
 saskarsme – iesaiņojums var darboties kā daļa no saskarsmes komplekta.

Patērētājam ir vieglāk orientēties piedāvāto produktu klāstā, ja noteiktus produktus var atpazīt pēc to iesaiņojuma.
Visi produkti nonāk līdz patērētājam iesaiņojuma veidā. Iesaiņojums veido redzamo produkta daļu, to, ko patērētājs ierauga vispirms (piemēram, mēs veikalā ievērojam košu jogurta kārbiņu. Tikai pēc tam, kad būsim to iegādājušies un atnesuši mājās, mēs pārliecināsimies, kāds produkts ir patiesībā).
Etiķete ir produkta iesaiņojuma sastāvdaļa, tomēr ne visos gadījumos ir nepieciešama etiķete. Etiķetēm, tāpat kā iesaiņojumam, ir savas noteiktas funkcijas, virzot produktu tirgū un veidojot saskarsmi ar patērētāju. Laba etiķete var būt stimuls, kas liek patērētājam iegādāties produktu. [2]
Arī veikalā ievēroju to, ka ļoti daudzi cilvēki vispirms aplūko etiķeti un iepakojumu, pirms to iegādājas.
Man bija iespēja pāris dienas pastrādāt fasētavā. Tā kā daudz preces atved lielos gabalos piemēram, sieru, tad šīs preces ir jāsadala pa mazākiem gabaliņiem un tad jāietin pārtikas plēvē, un jāuzlīmē etiķete (informācija par produktu).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register